• دوشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401042718562

راهی شدن ۲۵ زوج باهمت یک خیریه به خانه بخت

راهی شدن ۲۵ زوج باهمت یک خیریه به خانه بخت

ایسنا/فارس همزمان با ایام عید سعید غدیرخم، آئین جشن ازدواج ۲۵ زوج به همت موسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم(ع) استان فارس در شیراز برگزار شد.

مراسم جشن ازدواج ۲۵ زوج همزمان با عید سعید غدیر به همت خیریه محبان قمربنی هاشم(ع) و شماری از مسئولان و جمعی از شهروندان، در تالار حافظ شیراز برگزار شد. 

به نقل از روابط عمومی خیریه محبان قمربنی هاشم(ع) فرمانده سپاه ثارالله شیراز در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف تاریخ اسلام گفت: آنها به دنبال این هستند تا هویت ملت ما را مخدوش کنند.

سرهنگ علی علیپور افزود: با وجود آنکه کشور ما در عرصه بین المللی توان بالایی دارد اما دشمن در صدد حاکم کردن روحیه یاس و ناامیدی است.

علی پور ادامه داد: امروز در عرصه فضای مجازی با یک جنگ تمام عیار روبه رو هستیم و هدف آنها نسل جوان و کانون خانواده است آن هم توسط دشمنانی که قدمت برخی از آنها حتی از نارنج های خیابان های شیراز نیز کمتر است.

فرمانده سپاه ثارالله شیراز خاطرنشان کرد: این ها آن قدر قهرمان کم دارند که افسانه هایشان را تبدیل به فیلم سینمایی و سریال و کارتون می کنند در صورتی که ما یادمان می رود چه قهرمان هایی در عرصه زندگی واقعی داشته ایم.

علیپور به راهبردهای دشمن برای ضعیف کردن کشور اشاره و اضافه کرد: آنها با این راهبردها در عرصه های بین المللی و ملی می خواهند ما را به زانو در بیاورند اما تا زمانی که پشتوانه بزرگی چون مردم داریم دشمن حتما شکست خواهد خورد.

مدیر عامل موسسه خیریه محبان قمر بنی هاشم(ع) نیز با تبریک عید غدیر با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد امام علی(ع) گفت: غدیر روز اکمال و اتمام دین و موجب خشنودی خداوند است.

خباز افزود: غدیر تنها یک حادثه تاریخی نیست بلکه نشانه ای از تداوم خط نبوت و چشمه ای است که تا پایان هستی می جوشد.

براساس این گزارش، موسسه خیریه محبان قمربنی هاشم(ع) از سال ۱۳۹۸ در فارس و با هدف رسیدگی به ایتام، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، ارائه خدمات به دختران و زنان آسیب دیده و .... در سه شهرستان شیراز، خرامه و استهبان راه اندازی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha