• سه‌شنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401042819106
  • خبرنگار : 50513

استاندار زنجان:

مسئولان دغدغه‌مند باشند

مسئولان دغدغه‌مند باشند

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: مسئولان باید پیگیر و دغدغه‌مند باشند و زمانی که مشکلی به وجود می‌آید، در سریع‌ترین زمان آن را رفع کنند.

محسن افشارچی ظهر امروز (۲۸ تیرماه) در جلسه شورای اداری استان ضمن تبریک عید غدیر خم، عید نعمت اکبر خداوند بر شیعیان، اظهار کرد: اگر نگاه دقیقی به کشور داشته باشیم، متوجه اتفاقاتی که می‌افتد خواهیم شد، به همین خاطر باید نگاه‌مان را نسبت به مسائل تغییر دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به طور جدی گام‌های رو به جلو برداریم تا شاهد گشایش در امور باشیم، عنوان کرد: باید به مصوبات سفر رئیس‌جمهور متفاوت نگاه کنیم. پیشرفت مصوبات به طور روزانه کنترل می‌شود و مدیران با دغدغه‌مندی نسبت به مسائل می‌توانند سریع‌تر پروژه‌های خود را تکمیل کنند. در سفر دوم رئیس‌جمهور نیز باید نگاه و حرکت خود را تغییر دهیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه مدیران باید با جدیت و به شخصه به دنبال مصوبات و پروژه‌های خود باشند، افزود: پیمانکارانی که برای پروژه‌ها انتخاب می‌شوند، نباید کار خود را با اعتبارات بسنجند و در صورت تاخیر در دریافت اعتبارات، پروژه‌ای را تعطیل کنند؛ کیفیت و میزان کاری که انجام می‌شود باید بیشتر از میزان اعتبار دریافتی باشد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه از مدیران انتظار حرکت‌های عظیم داریم، گفت: مدیران باید پیگیر  فضای مجازی و اخبار باشند تا بدانند چه اتفاقاتی می‌افتد و بتوانند در مسائل ورود کنند. مدیران نباید برای حل مشکل و مسئله دستگاه خود منتطر دستور از بالادستی باشند و باید زمانی که مشکلی به وجود می‌آید، در سریع‌ترین زمان آن را رفع کنند.

وی با بیان اینکه مشکلی با رفع تحریم‌ها نداریم، بیان کرد: استراتژی ما در کنار رفع تحریم، مقابله با آن است. باید در عین حال که بازدارندگی را حفظ می‌کنیم، توانمندسازی هسته‌ای را نیز از دست ندهیم.

افشارچی با اشاره به درگیری‌های روسیه و اوکراین، تصریح کرد: این درگیری تاثیر چشم‌گیری در ارتباطات و به تبع آن اعتبارات بین‌المللی داشته است و باید از این مسئله به نفع خودمان استفاده کنیم. کشورهای قوی در پیرامون ما در حال شکل‌گیری هستند و اتفاقات پیرامون می‌تواند برای ایران یک کارت برنده باشد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تلاش ما برای گرفتن اعتبار است، خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته استان زنجان رتبه دوم در تورم را داشت و در حال حاضر در رتبه نهم قرار گرفته است. گرانی با تورم متفاوت است و رسانه‌ها باید در جهت افزایش آگاهی عموم تلاش کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha