• سه‌شنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401042819386
  • خبرنگار : 50167

اتمام آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زنجان تا ماه آتی

اتمام آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زنجان تا ماه آتی

ایسنا/زنجان ناظر آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان گفت: کار آسفالت این خیابان تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.

علی شریفی ظهر امروز (۲۸ تیرماه) در حاشیه بازدید خبرنگاران از آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان، اظهار کرد: روزانه دمای محیط، ضخامت و کیفیت آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان کنترل می‌شود و اکنون در آخرین مراحل آسفالت‌ریزی هستیم و یک لایه روکش مانده است‌.

وی با بیان اینکه کار آسفالت خیابان پادگان تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد، افزود: آسفالت مورد استفاده در این پادگان، آسفالت بیندر ۰۱۹ است که آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان با تست سینی قیر، قیر را می‌سنجیم و در سازمان منبع تهیه آسفالت توسط آزمایش‌های مختلف کنترل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه حین کار دانه‌بندی و ضخامت آسفالت بر اساس کُرگیری‌ سنجیده می‌شود، خاطرنشان کرد: طبق مشخصات فنی و نشریه ۱۰۱ سعی می‌کنیم پیش برویم و کارها را تحویل دهیم. گفتنی است طبق نشریه ۱۰۱ و آیین‌نامه‌های موجود حداقل ضخامت ۴ سانت به بالا ریخته می‌شود.

ناظر پروژه آسفالت‌ریزی معابر زنجان اداره فنی مکانیک خاک استان زنجان نیز در رابطه با آسفالت‌ریزی معابر زنجان، اظهار کرد: امسال با اداره فنی مکانیک خاک استان زنجان به عنوان ناظر در پروژه آسفالت‌ریزی معابر زنجان فعالیت می‌کنم.

پریسا حمدملکی با بیان اینکه امسال برای اولین‌بار آسفالت ریخته شده کاملاً به حالت کنترل شاخص‌های کمی و کیفی انجام شود، افزود: پروژه آسفالت‌ریزی معابر زنجان از بابت چند شاخص‌ اعم از دما، ضخامت آسفالت، تنظیم باد غلطک‌های چرخ لاستیکی و غیره کنترل می‌شود.

وی با بیان اینکه عمر آسفالت فی‌مابین قرارداد شهرداری و پیمانکاران منعقد شده و ضمانت کار پنج سال است، خاطرنشان کرد: این پروژه پنج سال با پیمانکار بوده و پس از آن تحویل قطعی به شهرداری داده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha