• پنجشنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401043020481
  • خبرنگار : 50176

سرپرست اداره‌کل آموزش‌وپرورش لرستان:

مدیران مدارس شاهد انقلابی، جهادی و پای‌کار باشند

مدیران مدارس شاهد انقلابی، جهادی و پای‌کار باشند

ایسنا/لرستان سرپرست اداره‌کل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: مدیران مدارس شاهد انقلابی، جهادی و پای‌کار باشند.

رضا عزتی در جلسه ستاد شاهد آموزش‌وپرورش لرستان، بر لزوم توجه و اهمیت دادن بیشتر به امور فرزندان شاهد و ایثارگر تأکید و اظهار کرد: توجه به امور تحصیلی فرزندان شهدا و ایثارگران خیلی ضروری است که توسط ستاد شاهد شهرستان‌ها و مناطق باید در طول سال تحصیلی با دقت و جدیت پیگیری شود.

وی ضمن اشاره به نقش مؤثر مدیران مدارس بر روند برنامه‌های تربیتی و علمی مدرسه تصریح کرد: برنامه‌ریزی اعضای ستاد در کنار همت و تلاش خانواده‌ها موفقیت روزافزون فرزندان شاهد و ایثارگر را در پی خواهد داشت. لذا مدیران مدارس شاهد علاوه بر توجه به تحصیل دانش آموزان به تربیت آنان نیز باید توجه کنند تا بتوانند انسان‌هایی متعهد و ایثارگر را تحویل جامعه دهند.

سرپرست اداره‌کل آموزش‌وپرورش لرستان به انتخاب رشته دانش آموزان مدارس شاهد اشاره کرد و افزود: در سطح استان ۱۸ پایگاه انتخاب رشته داریم که دانش آموزان شاهد هم امکان استفاده و بهره بردن از خدمات این پایگاه‌ها را دارا هستند و قطعاً ارائه خدمات مشاوره‌ای و اجتماعی به این دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این اداره است.

حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان نیز ضمن تبریک عید غدیر، اظهار کرد: خانواده‌های شاهد و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند و لذا باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان شاهد در مدارس به‌خوبی فراهم شود. که به همین منظور، رسیدگی به وضعیت تحصیلی و حل مسائل و مشکلات دانش آموزان مدارس شاهد از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواهد بود.

وی بیان کرد: برای ارائه خدمات مفید و مؤثر به دانش آموزان شاهد، انتظار ما شایسته‌سالاری و انتخاب افراد مطرح و توانمند در پایگاه‌های انتخاب رشته است که دانش آموزان هم اقبال بیشتری نسبت به آن‌ها داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان عنوان کرد: با توجه به سند تحول بنیادین یکی از وظایف مهم آموزش‌وپرورش و مدیران مدارس شاهد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان و انتقال آن به نسل جدید است. لذا مدیران مدارس شاهد باید از منظر علمی و تربیتی سرآمد بوده که خروجی مدارس آن‌ها دانش‌آموزانی با عناوین برتر علمی و با روحیه ایثار و شهادت باشد که باید بیش‌ازپیش به این مهم توجه شود.

گفتنی است، یوسفی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش‌وپرورش لرستان به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های برگزاری یادواره شهدای فرهنگی پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha