• پنجشنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401043020826
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل تاکید کرد

انتشار آگهی مزایده برای واگذاری دستگاه های شهربازی اردبیل

انتشار آگهی مزایده برای واگذاری دستگاه های شهربازی اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تاکید شورا و شهرداری واگذاری دستگاه های شهربازی در قالب مزایده و انتشار آگهی امکانپذیر است.

جواد انصاری امروز ۵ شنبه ۳۰ تیرماه در سی و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: لایحه نصب و راه اندازی دستگاه شهربازی در باغ بهشت شورابیل به صورت ای پی سی ساخت، طراحی و بهره برداری برای دومین بار به کمیسیون ارجاع داده شد تا ابعاد مختلف این لایحه به ویژه محوطه سازی و عملیات اجرایی آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی تاکید اعضای شورای شهر بر اجرایی شدن طرح جامع شورابیل به عنوان منطقه نمونه گردشگری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: دستگاه های شهربازی در نقاط مختلف شورابیل از طریق انتشار آگهی و مزایده به پیمانکاران و بهره برداران واگذار می شود تا هموطنان از خدمات این منطقه نمونه گردشگری استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: براین باورم باید به روش تلفیقی این پروژه با مشارکت سرمایه گذاران و بهره برداران اجرایی شده تا از منافع آن شهر و شهروندان بیشتر بهره ببرند.

انصاری به لایحه پرداخت بدهی بیمه ای پیمانکاران با تلاش و پیگیری شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: مقصر اصلی در این ماجرا ما بودیم چرا که با دریافت حق بیمه از پیمانکاران این مبلغ را به حساب تامین اجتماعی پرداخت نکردیم و از این بابت اکثر پیمانکاران با مسدود شدن حساب بانکی و دیگر مشکلات و گرفتاری ها روبرو شدند.

وی افزود: شهرداری با اخذ مجوز از شورا بدهی و جرایم بیمه ای را پرداخت می کند تا نسبت به حل مشکلات و موانع پیش روی پیمانکاران پرتلاش شهرداری اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از پیمانکاران به عنوان بازوان توانمند شهرداری یاد کرد و گفت: باید هر چه سریعتر ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی پیمانکاران که برعهده شهرداری است به همراه جرایم پرداخت شود تا هر چه سریعتر مشکلات مسدود شدن حساب پیمانکاران مرتفع شود.

انصاری بیان کرد: رایزنی با کمیته تطبیق شهرستان نیز باید انجام شود تا این لایحه با ایراداتی روبرو نشود چرا که شهرداری از بابت پرداخت ۵ درصد حق بیمه پیمانکاران تعهدات خود را باید انجام داده و معوقات را پرداخت کند.

وی به ارجاع طرح شورا مبنی بر ابطال پروانه تجاری مسجد امام علی (ع) کارشناسان به هیئت حل اختلاف اشاره و تصریح کرد: امیدواریم هیئت حل اختلاف با تائید نظر شورا جلوی ساخت و سازهای تجاری را در مسجد امام علی (ع) کارشناسان بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از اجرای ماده ۹ برای بازگشایی مسیر پارکینگ درخشان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: قرار است با تخریب دو ملک در این مسیر بازگشایی انجام شده و پارکینگ درخشان در میدان امام حسین(ع) فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha