• جمعه / ۳۱ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401043121176
  • خبرنگار : 50026

رسانه‌ها، محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را به صورت ملموس منتقل کنند

رسانه‌ها، محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را به صورت ملموس منتقل کنند

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار است که در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب که از سالیان گذشته تدوین شده، اصحاب رسانه محورهای آن را تبیین کرده و به طور ملموس و روان به قشر نوجوان و جوان جامعه منتقل کنند.

محمدرضا طالبی، امروز پنج شنبه ۳۰ تیر در آیین اختتامیه اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور اظهار کرد: ارتباطات جزو لاینفک زندگی بشری است و بستری که ارتباطات در آن تعریف شده رسانه است.
 
به گزارش ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از رسانه‌های استان انتظار است که موضوع جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار دهند، افزود: کار رسانه‌ای و فرهنگی ما در مقابل این جنگ رسانه ای دشمن باید از جنس آفندی باشند نه پدافندی.

وی بیان کرد: امپراطوری رسانه‌ای استکبار با تمام توان و قدرت پای کار آمده تا بتواند به زعم باطل خود ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد کند و بیش از ۱۷ تا ۱۹ هزار رسانه به صورت همزمان در جنگ ترکیبی دشمن در حوزه رسانه ای و تخریبی فعالیت می کنند لذا ضرورت دارد رسانه های ما توفیقات نظام اسلامی ایران در سطح ملی و بین المللی را به طور مرتب یادآوری کنند.
 
وی با بیان اینکه در حوزه رسانه باید حق جویی و حق گویی حاکم باشد، افزود: باید تمام تلاش ما این باشد که حقیقت را کشف و همان گونه که هست با صداقت رسانه‌ای بازگو کنیم و نشر دهیم و از اعمال نظرات شخصی بپرهیزیم.
  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: گاهی مطالبی را نشر می‌دهیم که با واقعیت‌ها فاصله دارد و حق مطلب ادا نشده باشد و این به لحاظ حقوقی و شرعی حق الناس است و باید پاسخگو باشیم.
 
وی با تأکید بر اینکه صداقت در نشر و تدوین مطالب از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: اگر چنانچه مطلبی را که مصداق ندارد منتشر کنیم قطعا در بازخورد نتیجه منفی خواهیم گرفت.
 
طالبی یکی از برنامه‌های دشمن را ترویج یاس و ناامیدی بین مردم مطرح کرد و افزود: یکی از وظایف اصلی رسانه‌ها، خنثی کردن خباثت دشمن و انعکلاس واقعیت ها به مردم است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتقادات رسانه‌ها باید دلسورانه و مشفقانه باشد، اظهار کرد: اگر نقدی که در رسانه‌ها نسبت به اشخاص و حوزه‌های حقوقی وارد می‌کنیم غیرمنصفانه باشد تبعاتی در بردارد و مردم در قضاوت‌هایی که با این نوع نقدهای خواهند داشت به ضرر و زیان بخش رسانه های ما خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha