• یکشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401050201235
  • خبرنگار : 50177

یک مسئول:

نیروهای معتقد و متعهد در ابعاد علمی و دانشگاهی جذب و تربیت شوند

نیروهای معتقد و متعهد در ابعاد علمی و دانشگاهی جذب و تربیت شوند

ایسنا/لرستان مسئول پیشین بسیج دانشجویی لرستان گفت: نیروهای معتقد و متعهد در ابعاد علمی و دانشگاهی، جذب و تربیت شوند.

میلاد شرفی در آیین معارفه مسئول جدید و تکریم مسئول پیشین سازمان بسیج دانشجویی استان، به میزبانی دانشگاه لرستان، برگزار شد با بیان اینکه همه‌ تلاشم این بود که دانشجویان بسیجی از هر نظر، پیشتاز و سرآمد باشند، اظهار کرد: رویکرد ما این بود که شخصی که عضو بسیج دانشجویی می‌شود حتماً علاوه بر جنبه‌های دینی و اخلاقی در شاخص‌های علمی نیز سرآمد باشد و خوشبختانه شاهد هستیم بسیاری از اعضای بسیج دانشجویی استان از رتبه‌های برتر علمی هستند.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به اینکه در دوران مدیریت بنده که سه سال بود، هم بیماری کرونا در کشور شیوع یافت و هم سیل سال ۹۸ رخ داد بخش عمده‌ای از فعالیت‌های بسیج دانشجویی استان به ارائه خدمات گسترده به سیل‌زدگان و اقدامات ضد کرونایی، اختصاص یافت،  تصریح کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد این است که در هر جایگاهی که هستیم رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب برای ما ملاک و معیار حرکت است.

مسئول پیشین بسیج دانشجویی لرستان افزود: اولویت بنده این بود که نیروهای معتقد و متعهد به رهنمودهای امامین انقلاب و برتر در ابعاد علمی و دانشگاهی، جذب و تربیت شوند.

مطالبه‌گری نباید در بیان، هدف و نتیجه‌گری با دشمن، مخرج مشترک داشته باشد

در ادامه این جلسه مسئول جدید بسیج دانشجویی لرستان در این نشست گفت: بسیج دانشجویی به دنبال تحقق کامل دانشگاه اسلامی است و یکی از برنامه‌های ما این است که مطالبه‌گری را در سازمان بسیج دانشجویی استان، تقویت کنیم؛ البته مطالبه‌گری نباید در بیان، هدف و نتیجه‌گری با دشمن، مخرج مشترک داشته باشد.

محسن کریمی از دیگر اولویت‌های بسیج دانشجویی استان را  تقویت برنامه‌های جهادی محرومیت‌زدایی دراین سازمان عنوان کرد و گفت: توجه به جهاد تبیین از دیگر موضوعاتی است که به‌صورت جدی‌تر مورد توجه بسیج دانشجویی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، در این نشست، حکم سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خطاب به محسن کریمی به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان، قرائت شد و از زحمات میلاد شرفی تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha