• دوشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401050302124
  • خبرنگار : 50291

یک مقام مسئول تاکید کرد:

تسریع در اعطای اسناد اراضی بنیاد مستضعفان به مردم، یکی از مسائل مهم پاکدشت

تسریع در اعطای اسناد اراضی بنیاد مستضعفان به مردم، یکی از مسائل مهم پاکدشت

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: تسریع در اعطای اسناد اراضی بنیاد به مردم و تأمین زمین برای ساخت مسکن محرومان با توجه به حضور قشر کارگر به واسطه شهرک‌ های صنعتی در پاکدشت یکی از مسائل مهم شهرستان برای ایجاد رفاه بیشتر قشر کارگر است.

به گزارش ایسنا؛ جلسه فوق‌العاده پیگیری مسائل پاکدشت پیش از ظهر امروز دوشنبه‌ سوم مرداد ماه با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور ، استاندار تهران در فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت با تأکید بر پیگیری نیازهای شهرستان پاکدشت، لزوم حمایت بیشتر از مردم و تسریع در امور در راستای شکوفایی بیش از پیش در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: تسریع در اعطای اسناد اراضی بنیاد به مردم و تأمین زمین برای ساخت مسکن محرومان با توجه به حضور قشر کارگر به واسطه شهرک‌های صنعتی در پاکدشت یکی از مسائل مهم شهرستان برای ایجاد رفاه بیشتر قشر کارگر است.

وی در ادامه با اشاره به نیاز حوزه سلامت و افزایش ظرفیت به دلیل افزایش مهاجرت مردم افزود: خدمات حوزه بهداشت و درمان در پاکدشت با توجه به جمعیت شهرستان مناسب نیست و نیازمند حمایت بیشتر در این حوزه هستیم ودر این زمینه اعطاء زمین و حمایت با توجه به خواسته مردم و انجمن خیرین سلامت پاکدشت در کنار حمایت بنیاد مستضعفان می‌تواند نقش مهمی را در تأمین سلامت و بهداشت شهرستان ایفا کند.

فرماندار شهرستان پاکدشت با درخواست حمایت برای شکوفایی اراضی پاکدشت در امر آبرسانی گفت: در تنش آبی متاسفانه ۲۶ روستای پاکدشت نتوانسته اراضی کشاورزی خود را آبیاری و زیرکشت ببرد، این مشکل در تأمین نیاز گندم و جو کشور تاثیر منفی داشته و نیز اشتغال دچار آسیب جدی شده است لذا با توجه به وجود بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان در کنار اراضی کشاورزی می‌توان از حمایت های دلگرم کننده این بنیاد برای لوله‌گذاری و حمایت آبی در راستای شکوفایی اراضی ‌کشاورزی در سال آینده بهره برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha