• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401050402985
  • خبرنگار : 50167

کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی زنجانی͏‌ها به خانواده͏‌های نیازمند

کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی زنجانی͏‌ها به خانواده͏‌های نیازمند

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون از بخش درآمدهای مردمی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هزینه شده است.

روح͏͏‌الله صالحی صبح امروز (۴ مردادماه) در بازدید از خبرگزاری ایسنا، ضمن قدردانی از همکاری خبرگزاری ایسنا با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا فعالیت͏‌هایی در زمینه خیر و احسان و جریان͏‌سازی آن دارد که به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان کمک می͏‌کند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌ریزی شده حدود ۶۷۰۰ فرصت شغلی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و اقشار نیازمند ایجاد کنیم، افزود: ۳۳۵ میلیارد تومان اعتباری است که در بخش مذکور ابلاغ شده بود که تلاش می‌شود تا پایان سال فرصت‌های شغلی مورد تعهد استان ایجاد شود و مبلغی که به عنوان سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حوزه اشتغال‌زایی ابلاغ شده نیز جذب و هزینه شود.

این مسئول از ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: ۲۷ هزار خانوار از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در بخش‌های مختلف خدمات دریافت می‌کند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: نگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان امروز این است که مدیریت احسانات و جریان خیر و احسان را مردمی کند و به عنوان یک نهاد حاکمیتی در حوزه راهبری، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های خیرخواهانه ایفای نقش کند که در سطح استان به لحاظ کمی و کیفی در حال توسعه است.

صالحی اظهار کرد: اکنون ۱۷۶ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همکاری می‌کنند که اقدامات بسیار خوبی نیز در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و هزینه‌کرد این کمک‌ها با محوریت خود مردم انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی در دهه امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: امسال کمک‌های مردمی در دهه امامت و ولایت در قالب نذر و قربانی، اطعام و احسان علوی و بسته‌های معیشتی نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. گفتنی است از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان درآمدهای مردمی داشتیم که بین خانواده‌ای نیازمند کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha