• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401050402994
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

احداث محور گردشگری مشگین – اهر سرعت بیشتری می‌گیرد

احداث محور گردشگری مشگین – اهر سرعت بیشتری می‌گیرد

ایسنا/اردبیل نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: محور گردشگری و پرترافیک مشگین‌شهر – اهر با تأمین اعتبار از محل فاینانس بانکی سرعت بیشتری می‌گیرد.

محمود عباس‌زاده مشکینی ۴ مرداد در آیین بهره‌برداری از پنج پروژه بزرگراهی در رضی اظهار کرد: ۶ میلیارد تومان از طریق سازمان برنامه و بودجه برای این محور بزرگراهی تأمین شده ولی قرار است از محل فاینانس بانکی و تسریع در عملیات اجرایی ۴۶۰ میلیارد تومان منابع دیگر از طریق بانک عامل تأمین شود.

وی به تصادف فاجعه‌آمیز اخیر در مسیر گردشگری آب‌های درمانی مشگین‌شهر اشاره کرد و گفت: ما شرمنده اهالی اصفهان شدیم که چهار عضو یک خانواده اصفهانی در حادثه تلخ رانندگی در این محور گردشگری جان خود را از دست دادند.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مسیر بزرگراهی سه راه امیرکندی تا سه راهی صحرا تا رضی به طول ۳۰۰ متر به راه‌های روستایی متصل شوند، تصریح کرد: اهالی انتظار دارند تا با اتصال این مسیر امکان تردد راحت و ایمنی را داشته باشند.

عباس‌زاده مشکینی با قدردانی از پیگیری استاندار اردبیل در به نتیجه رسیدن طرح‌های زیربنایی به ویژه در بخش راه افزود: سعی بر این است تا محور اصلی اردبیل به مشگین‌شهر به عنوان مسیر بزرگراهی ایمن تا پایان سال به شکل کامل به بهره‌برداری برسد تا مشگین‌شهر به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت و مسیر استان از نعمت راه ایمن بهره‌مند شود.

وی پیشرفت محورهای بزرگراهی این شهرستان را در یک سال اخیر و با استقرار دولت سیزدهم بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: توسعه شبکه راه‌ها در مشگین‌شهر نه تنها به توسعه صنایع تبدیلی کمک می‌کند بلکه تحول جدی در بخش گردشگری و ورود مسافران از سمت آذربایجان شرقی و غربی را فراهم می‌آورد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس اضافه کرد: امیدواریم با تلاشی که راه و شهرسازی در محدوده شهرستان مشگین و شهرستان‌های همجوار انجام می‌دهد، فضاهای ایمنی را برای تردد شهروندان مهیا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha