• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401050403030
  • خبرنگار : 50549

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی خبر داد

بازگشت آخرین گروه حجاج خراسانی در ۶ مرداد ماه

بازگشت آخرین گروه حجاج خراسانی در ۶ مرداد ماه

ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: آخرین گروه حجاج خراسان در ۶ مرداد ماه سال جاری به مشهد بازخواهند گشت.

عباس خداشناس در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین پرواز ورودی حجاج خراسانی با تعداد ۲۵۸ زائر و عوامل دو کاروان استان خراسان رضوی و شمالی با پرواز ۱۵۲۷ هواپیمایی ایران ایر ساعت ۱۰:۴۵ همزمان با ۲۷ تیرماه در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین نشست.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حجاج خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با ۲۶ پرواز هواپیمایی ایران‌ایر به کشور بازگشت خواهند داشت.

خداشناس ابراز کرد: پروازهای برگشت کاروان‌های حج استان تا ۶ مرداد ماه، ادامه خواهد داشت که در طول این مدت ۵۸۷۰ نفر از حجاج و عوامل کاروان‌های استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با ۲۶ پرواز از فرودگاه‌های جده و مدینه منوره به فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد منتقل خواهند شد.

مدیر روابط‌عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در حج سال‌ جاری ۵۰۶۵ زائر از استان در قالب ۴۰ کاروان، ۵ کاروان از خراسان شمالی و یک کاروان از خراسان جنوبی با ۲۳ پرواز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سفر حج مشرف شدند که پس از انجام مناسک حج از ۲۷ تیر بازگشت این عزیزان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اولین اعزام حجاج خراسان همزمان با پنج شنبه ۲۶ خرداد ماه در ساعت ۸:۲۰ به مقصد جده صورت گرفت، گفت: آخرین گروه حجاج نیز همزمان با ۶ مرداد ماه به ایران بازخواهند گشت.

خداشناس در خصوص جزئیات کاروان‌های اعزامی در سال جاری اضافه کرد: تعداد ۳۰ کاروان  به تعداد ۳۹۰۰ نفر در قالب کاروان‌های  مدینه قبل و ۱۰ کاروان به تعداد ۱۱۶۵ نفر در قالب کاروان‌های مدینه بعد از خراسان رضوی در حج ۱۴۰۱ به سرزمین وحی اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از ۴۰ کاروان خراسان رضوی ۲۲ کاروان به تعداد ۲۹۰۰ نفر از مشهد و ۱۸ کاروان از شهرستان‌های استان خراسان رضوی به تعداد ۲۱۶۵ نفر  بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha