• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401050403246
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم گرمی در مجلس:

جاده مرگ زیبنده مغان نیست

جاده مرگ زیبنده مغان نیست

ایسنا/اردبیل نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده مرگ در شمال استان اردبیل و منطقه مغان زیبنده این منطقه نیست.

ولی اسماعیلی ۳ مرداد در مراسم افتتاح پروژه‌های بزرگراهی در رضی اظهار کرد: در اکثر محورهای مواصلاتی استان اردبیل طرح‌های توسعه‌ای و ارتقای راه اصلی به بزرگراه در حال انجام است که از تلاش‌ها و زحمات راه و شهرسازی و راهداری قدردانی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط گردشگری استان بهتر است هر چه سریعتر چهار خطه شمال به جنوب استان اردبیل به سرانجام رسیده و در کنار آن مطالبه اصلی مردم این استان که تکمیل و بهره‌برداری از راه آهن و بزرگراه اردبیل به قفقاز است، در فازهای مختلف تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: در شمال استان به ویژه محدوده گرمی و پارس‌آباد بیشترین آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای را شاهد هستیم که جاده‌های این مسیر به جاده مرگ شهرت یافته در حالی که با تکمیل طرح‌های بزرگراهی و انتظار می‌رود این معروفیت جاده مرگ جای خود را به مشهوریت جاده‌ای ایمن بدهد.

اسماعیلی افزود: با بهره‌برداری از پنج کیلومتر ورودی شهر گرمی، سعی بر این است تا ۱۵ کیلومتر ادامه این مسیر به شکل بزرگراه اجرایی شده و محور گرمی به بیله‌سوار نیز به طول ۵۰ کیلومتر به بزرگراه ارتقا یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: توسعه متوازن از رویکردهای دولت و مجلس است و در این زمینه از استاندار اردبیل نیز انتظار می‌رود در توزیع اعتبارات مناطق کم برخوردار و محروم را بیشتر مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد.

اسماعیلی اضافه کرد: دولت سیزدهم در گام نخست جان مردم را از بلای کرونا نجات داده تا امروز آرامش بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

وی بیان کرد: هر چند این اقدام وسیع دولت در رسانه‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفت اما در گام جدی‌تر تأمین نان مردم نیز از سوی دولت و با حمایت مجلس مورد توجه قرار گرفته و بهتر است به دور از ناامید کردن مردم، به تحقق وعده‌های دولت امیدوارتر باشیم.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آنهایی که دم از ناامیدی می‌زنند در حقیقت در پازل دشمن حرکت می‌کنند و بهتر است از این حرکت خود دست بردارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha