• چهارشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401050504262
  • خبرنگار : 50088

بیش از ۵۰ میلیارد ریال مطالبات آبفای تایباد از مشترکان

بیش از ۵۰ میلیارد ریال مطالبات آبفای تایباد از مشترکان

ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور آبفای تایباد گفت: تاکنون این اداره ۵۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از برخی مشترکان بخش خانگی و ادارات شهرستان طلبکار است.

محمدامین باباغیبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با وجود اینکه نقدینگی امور آبفا به شدت کاهش یافته اما متاسفانه برخی ادارات در شهرستان نسبت به پرداخت بدهی خود هیچ اقدامی نمی‌کنند.

وی افزود: با وجود اطلاع رسانی درست و فرهنگ سازی مشترکان بخش خانگی به موقع برای پرداخت قبوض خود اقدام کرده و تنها برخی از مشترکان بدهکار هستند.

باباغیبی با اشاره به خدمات رسانی امور آبفای تایباد به ۴۰ هزار و ۵۰۰ مشترک در شهرستان بیان کرد: از این تعداد ۲۶ هزار و ۸۳۰ مشترک در شهرهای تایباد، کاریز و مشهدریزه و ۱۳ هزار و ۷۶۷ مشترک در روستاهای شهرستان از خدمات آبفا بهره‌مند هستند.

وی مطرح کرد: براساس گزارش‌های واصله ۶ درصد کنتورهای بخش خانگی که حدود ۳۳۱۶ واحد می‌شود خراب است و نیاز به تعویض دارد. این نهاد خدماتی آمادگی دارد در صورتی که کنتور خراب، بر اثر بی احتیاطی مشترک خسارت ندیده باشد بلافاصله برای تعویض اقدام کند.

مدیر امور آبفای شهرستان تایباد توضیح داد: به دلیل عدم نقدینگی، در صورت تایید کارشناسان مربوطه جهت تعویض کنتور، مشترکان اقدام به خرید کرده و کل مبلغ مذکور به صورت بستانکار از قبوض کاسته خواهد شد.

وی تاکید کرد: با اقدامات جهادی و شبانه روزی همکاران در امور آبفای شهرستان، ضمن جلوگیری از قطعی گسترده از ابتدای امسال تاکنون با وجود گرمای شدید، قطع آب در منطقه گزارش نشده و کاهش و افت آب بر حسب مصرف مشترکین به صورت موقت بوده است.

باباغیبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پایداری آب شرب در سطح شهرستان برقرار است و از شهروندان تقاضا می‌شود در مصرف این مایه حیاتی و سرمایه ملی صرفه جویی کنند، مدیریت بهینه در مصرف برابر با کاهش هدر رفت آب است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha