• چهارشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401050504316
  • خبرنگار : 50145

در راستای افزایش تولید و اشتغال

۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ماکو اختصاص یافت

 ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ماکو اختصاص یافت

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: در راستای حل مشکلات و افزایش تولید و اشتغال از طریق بنیاد برکت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ماکو اختصاص یافته است.

نادر کاظمی امروز ۵ مردادماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ماکو که در محل فرمانداری برگزار گردید، یکی از چالش های مهم کشور را مشکل بیکاری عنوان نمود و گفت: در راستای حل این مشکل و افزایش تولید و اشتغال از طریق بنیاد برکت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان ماکو اختصاص یافته است.

فرماندر ماکو با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بحث اشتغال و رفع مشکل بیکاری بعنوان اصلی ترین معضل شهرستان اظهار کرد : اولویت اصلی ما در شهرستان حل مشکل اشتغال است و اگر بتوانیم مشکلات اشتغال را حل کنیم قطعا سایر مشکلات شهرستان نیز خود به خود حل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش بانکها در اشتغالزایی اظهار کرد : نقش بانکها و تاثیر گذاری آنها بر روی اشتغال جوانان در شهرستان بویژه در بخشهای مختلف کشاورزی ، صنعت وغیره بسیار زیاد است .

فرماندار ماکو در ادامه نقش سازمان فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را مهم برشمرد و افزود : توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای توسعه اقتصادی و شتاب دهی به فرایند تولید و اشتغال در شهرستان امری حیاتی است چرا که آموزشهای فنی و حرفه ای نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد ایفا می نماید.

به گزارش ایسنا،رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همچنین در ادامه با بیان اینکه پتانسیل منطقه در راستای دامداری و کشاورزی بوده و توجه به بخش کشاورزی و دامداری را یکی دیگر از موارد لازم جهت توسعه اقتصادی شهرستان دانسته و افزود : توجه ویژه به بخش کشاورزی و دامداری و تامین زیر ساخت های لازم جهت استفاده کشاورزان از سیستم های نوین آبیاری ، کاشت محصولات کم آب و غیره باید در دستور کار مسئولان ذیربط در شهرستان قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha