• شنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۳:۲۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401050806409

حاجی‌زاده:

مبارزه با کالای قاچاق، حمایت از تولید داخلی است

مبارزه با کالای قاچاق، حمایت از تولید داخلی است

ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه با مبارزه با کالای قاچاق از تولید داخل حمایت می‌کنیم، گفت: به همین منظور اهمیت فعالیت در این حوزه بسیار بالا است.

احمد حاجی زاده ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم، اظهار کرد: پیشگیری می‌تواند بار فعالیت‌های دادسراها را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه مصوبات باید در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری شوند، مطرح کرد: در برخی از موارد شاهد هزینه‌های روزانه برای استان هستیم که برای کاهش این هزینه‌ها باید مصوبات فورا پیگیری شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: در مواردی که نیازمند پیگیری استاندار هستیم نیز هماهنگی‌های لازم برای حل مشکلات انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جامعه نگرانی‌هایی در حوزه آرد و نان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر این نگرانی‌ها رفع شود، عنوان کرد: برای بحث کالای قاچاق نیازمند اهتمام جدی تمام دستگاه‌ها هستیم.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه عملکرد هماهنگ و جهادی در حوزه مبارزه با کالای قاچاق می‌تواند موثر باشد، خاطرنشان کرد: باید در این حوزه به گونه‌ای عمل کنیم که مردم آسیبی نبینند.

وی با بیان اینکه در موارد بسیاری از کشفیات کالای قاچاق، قاچاق‌های عبوری است، تصریح کرد: اگرچه در این استان نیروی انتظامی با کالای قاچاق باجدیت برخورد می‌کند، اما همچنان جای کار بسیاری باقی‌مانده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند، یادآور شد: مبارزه با کالای قاچاق به نوعی حمایت از تولید کنندگان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha