• دوشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401051007607
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مشگین‌شهر در مجلس خبر داد:

پیش‌بینی اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای بهسازی راه‌های روستایی مشگین‌شهر

پیش‌بینی اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای بهسازی راه‌های روستایی مشگین‌شهر

ایسنا/اردبیل نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهسازی و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی در مشگین‌شهر امسال یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

محمود عباس‌زاده مشکینی در جریان بازدید از طرح‌های هادی روستایی در مشگین‌شهر اظهار کرد: از این مبلغ بخشی از منابع به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص یافته تا عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی را در راه‌های روستایی انجام دهند.

وی تصریح کرد: ‌برنامه اجرایی در این حوزه در سال‌جاری ۱۰۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی تعیین شده که امیدواریم در فصل کاری این عملیات به نفع روستاییان و تردد ایمن آنها انجام شود.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر این مبلغ، قرار است از محل توسعه طرح‌های هادی روستایی منابع مناسبی برای اجرای طرح هادی در ۲۰ روستا تأمین شود که از طریق بنیاد مسکن ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح در نظر گرفته شده است.

عباس‌زاده مشکینی افزود: تلاش می‌کنیم تا با خدمات‌رسانی مناسب در روستاها زمینه ماندگاری آنها و حتی مهاجرت معکوس را مهیا کنیم تا بدون دغدغه خاص روستاییان بتوانند در سنگر تولید فعالیت‌های مناسبی را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سه حوزه خدمات‌رسانی به روستاییان در دستور کار مجلس و دولت است که هم در بخش آبرسانی، هم ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی و همچنین افزایش تولید و منابع مورد نیاز سعی می‌کنیم تا روستاییان را مورد حمایت جدی قرار دهیم.

عباس‌زاده مشکینی اضافه کرد: اعتبارات خوبی از ردیف محرومیت‌زدایی برای روستاها در نظر گرفته شده که در تلاش هستیم تا جذب این منابع از ردیف‌های ملی، بخش عمده‌ای از مشکلات روستاییان را در سال‌جاری و سال آینده برطرف کنیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از مدیران استانی و شهرستانی خواست تا در جذب اعتبارات ملی تلاش مؤثری را انجام داده تا زمینه و بستر توسعه و عمران روستایی بیش از گذشته مهیا شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha