• دوشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401051007876
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار خبر داد

برخی مناطق شهرستان بویراحمد همه اموال خود را در سیل تابستانی از دست دادند

برخی مناطق شهرستان بویراحمد همه اموال خود را در سیل تابستانی از دست دادند
عکس خبر تزئینی است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: برخی مناطق شهرستان بویراحمد در سیل تابستانی همه دار و ندار خود را از دست داده اند.

شهرام مهدوی مطلق در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد در همه مناطق خسارت های فراوانی دیده است ،بخشی از زیرساخت های کشاورزی به طور کلی نابود شده است.

وی اظهارکرد: بیشترین عشایر در شهرستان بویراحمد مستقر است که در برخی مناطق این قشر همه دار و ندار خود را از دست داده اند.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: حضور شبانه روزی استاندار خدوم و معاون عمرانی استاندار بسیار دلگرم کننده و پیش برنده بود. مدیریت بحران استانداری الحمدالله جلوتر از حرکت بحران بود.

مهدوی مطلق تصریح کرد: امکانات، نیروهای امدادی ، گروه های جهادی مردمی و بسیجی پای کارند. اکثر عشایر با کمک و همکاری جمعیت هلال احمر، امور عشایر و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امدادرسانی و خدمات رسانی شدند. خدمت رسانی با وجود کمبود امکانات و وسعت مناطق و صعب العبور بودن مناطق، بدون اغراق بی نظیر بود.

وی ادامه داد: راه‌های اصلی شهرستان بویراحمد باز هست، به محض تثبیت شرایط راه های فرعی نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. چندین منطقه عشایری در بخش های لوداب و کبگیان و سپیدار هم اکنون راه‌شان بسته هست و به همراه استاندار  پیاده به قسمتی از اون مناطق رفتیم و بازدید شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: برآورد خسارت وارده هنوز مشخص نیست اما خسارت های بسیار زیاد و فراتر از آن چیزی است که در حوادث گذشته بوده است. خوشبختانه تلفات انسانی تاکنون نداشته ایم و این مهم به لطف خدا و همکاری مردم و دستورات خاص آقای استاندار در این خصوص بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha