• دوشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401051008043
  • منبع : نمایندگی گیلان

/جهاد دانشگاهی زیست بوم نوآوری نخبگان ایران/

لزوم توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی دانش بنیان

لزوم توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی دانش بنیان

ایسنا/گیلان آقازاده جهاد دانشگاهی گیلان را فعال و پویا دانست و اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی دانش بنیان می‌تواند به رونق اقتصاد استان کمک شایانی کند.

سید علی آقازاده در گفت وگو با ایسنا با تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، با بیان اینکه جهاد دانشگاهی گیلان فعالیت های خوبی دارد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از کانون‌های بسیار فعال و جوشان نظام است که در عرصه‌های علمی و پژوهشی خوش درخشیده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در موضوعات علمی و فرهنگی برکات زیادی به جامعه عرضه می‌کند و خوشبختانه تا به امروز در حوزه تحقیقاتی و تعامل با سازمان های اجرایی کارنامه قابل قبولی را ارائه داده است.

آقازاده ادامه داد: جهاد دانشگاهی با مجموعه ظرفیت های ستادی که دارد توانسته نتایج مثبتی اخذ کند و در ساختار خود سازمان های دیگر را نیز بهره‌مند سازد.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی توانسته به لحاظ مشورتی نیز موفق عمل کند و باید از داده‌های علمی این سازمان ارزشمند بیشتر بهره بگیریم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاه بومی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان از نقاط قوت استان است و در حوزه های مختلف منجر به بهبود وضعیت بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و... خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از رویکرد بومی جهاد دانشگاهی گیلان در جهت استفاده از ظرفیت های دریا و ترانزیت بهره گرفت، تاکید کرد: ضروری است با توجه به وضعیت شکننده محیط زیست گیلان، جهاد دانشگاهی برای حل مشکلات این بخش ورود کند؛ همچنین سازمان های مربوطه در بخش رونق گردشگری از ظرفیت های جهاد دانشگاهی بهره ببرند.

آقازاده جهاد دانشگاهی گیلان را فعال و پویا دانست و اضافه کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه کشاورزی دانش بنیان می‌تواند به رونق اقتصاد استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha