• سه‌شنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401051109122

همرا با کودکان مبتلا به سرطان در فصل قشنگ

 همرا با کودکان مبتلا به سرطان در فصل قشنگ

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ گفت: امسال برای هجدهمین بار توانستیم با همکاری گروهی از خیران بی‌نام آرزوی ۲۳ کودک مبتلا به سرطان که زیارت امام رضا(ع) و سفر به مشهد بود را برآورده کنیم.

هدی رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مؤسسه فرهنگی هنری پنجمین فصل قشنگ با همکاری گروه خیریه همیاران بی‌نام در اهواز چندسالی است که برای بازگرداندن کودکان مبتلا به سرطان به زندگی و برآورده کردن آرزوهای آنها می‌کوشد و تلاش می‌کند بر لبان این کودکان که بیشتر عمر خود را بر تخت‌های بیمارستان می‌گذرانند، لبخند بنشاند و طعم امید دوباره، آرزو داشتن و خوشحالی را به آنها بچشاند.

 همرا با کودکان مبتلا به سرطان در فصل قشنگ

وی افزود: امسال این موسسه برای هجدهمین بار توانست آرزوی این کودکان که زیارت امام رضا(ع) و سفر به مشهد بود را برآورده کند. در این سفر ۳۳ کودک اعم از دختر و پسر در گروه سنی ۴ تا ۱۸ سال حضور دارند. این کودکان به انواع مختلف سرطان‌ همچون سرطان خون، توده‌های استخوانی و مغزی و... مبتلا هستند.

رشیدی ادامه داد: مدت زمان اقامت این کودکان در مشهد از ۸ تا ۱۱ مرداد ماه بود و امروز جشن تولدی برای کودکانی که متولد ماه مرداد و شهریور هستند، برگزار کردیم و هدیه‌هایی از طرف خیرین تهیه و به این کودکان دادیم.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاصی که این کودکان دارند مدت سفر آنها باید کوتاه باشد. همچنین یکی از اعضای خانواده‌ باید همراه ما باشد. رفت‌وآمد این کودکان با هواپیما است و  در هتل‌های چهار ستاره به بالا اقامت دارند.

 همرا با کودکان مبتلا به سرطان در فصل قشنگ

مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری پنجمین فصل قشنگ گفت: کودکانی که در این سفر با ما همراه بودند  از استان‌های جنوبی کشور همچون خوزستان، چهارمحال‌بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و کیش بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha