• چهارشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401051209600
  • خبرنگار : 50534

برگزاری رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان پرمصرف برق در زنجان

برگزاری رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان پرمصرف برق در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: هدف از برگزاری رزمایش بزرگ پایش مصرف مشترکان پرمصرف برق، تامین پایداری شبکه برق استان زنجان است.

پیام جوادی صبح  امروز (۱۲ مردادماه) در حاشیه برگزاری رزمایش پایش مصرف برق، با اشاره به سپری شدن تابستانی بدون قطعی، اظهار کرد: به علت نبود توزان تولید و مصرف، محدودیت‌هایی در زمینه تامین برق داشتیم که امسال خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وضعیت نسبت سال گذشته بهتر شده است.

وی افزود: این رزمایش با هدف پایش، مدیریت و راهنمایی مشترکان پرمصرف، به صورت حضوری و چهره به چهره  در درب منازل و محل کسب انجام می‌شود.

جوادی با اشاره به اینکه ۲۶ اکیپ با همکاری همکاران بسیجی در این رزمایش حضور دارند، ادامه داد: نحوه مدیریت مصرف برق مشترکان پرمصرف برق استان زنجان در محل، رصد و در صورت مصارف نامتعارف ابتدا علت و سپس توصیه‌های ایمنی توسط همکاران به مشترکان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشترکان ما در استان با توجه به نوع مصرف در تعرفه‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی دسته‌بندی می‌شوند، اضافه کرد: ۷۲ درصد مشترکان برق صنعتی و کشاورزی هستند؛ باقی شامل خانگی، تجاری و عمومی‌ می‌شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تک‌تک مصرف‌کنندگان تاثیرگذار بر وضعیت مصرف هستند، بیان کرد: در این رزمایش همکاران با مراجعه به درب منزل مصرف‌کنندگانی که ۳ تا ۴ برابر الگوی مصرف استفاده از برق دارند، علت واقعی و علمی این میزان پرمصرفی را جویا خواهند شد و توصیه‌های اجرایی، مصرفی و ایمنی را به شهروندان ارائه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه اطلاعات جمع‌آوری شده توسط اکیپ بررسی علمی تحلیل و آماری می‌گردد تا علت پرمصرفی را بدانیم، تصریح کرد: ارائه راهکارهای کاهش مصرف برق و نحوه درست مصرف کردن برق در خانه‌ها و مغازه‌ها و فروشگاه‌ها از مواردی است که در این رزمایش در دستور کار این شرکت قرار دارد.

جوادی با قدردانی از مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، ابراز کرد: خوشبختانه بیش از ۷۰ درصد از مشترکان برق در استان زنجان زیر الگوی اعلام شده از سوی توانیر مصرف می‌کنند و تعداد بسیار اندکی از مشترکان بالاتر از الگو مصرف دارند که نحوه مصرف این مشترکان نیز در این رزمایش مورد پایش قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مصرف بهینه برق وظیفه همگانی است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم در مراسم عزاداری و تکایا نکات ایمنی رعایت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha