• جمعه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401051410946
  • خبرنگار : 50471

فاز نخست نهضت ملی مسکن نهاوند ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز نخست نهضت ملی مسکن نهاوند ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت:  فاز نخست نهضت ملی مسکن شهرستان نهاوند در حال اجرا است که اجرای این فاز در شهرستان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایسنا، روز جمعه ۱۴ مرداد مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با فرماندار نهاوند دیدار و در راستای اجرای فاز دوم پروژه‌های نهضت ملی تولید مسکن در شهرستان بحث و تبادل‌نظر کردند.

فرماندار نهاوند در این دیدار با تأکید بر این‌که شهرستان نهاوند در زمینه اجرای طرح نهضت ملی تولید مسکن یکی از شهرستان‌های پیش‌رو استان همدان است، گفت: این مهم با تلاش مجموعه راه و شهرسازی و هم‌چنین بنیاد مسکن شهرستان و حمایت‌های مدیران بالادستی رقم خورده است.

ضرغام احمدوند اظهار کرد: فاز نخست نهضت ملی مسکن شهرستان نهاوند مجموعاً شامل ۳۹۸ واحد مسکونی به‌صورت انبوه‌سازی و گروه‌های ساخت سه‌نفره در حال اجرا است.

احمدوند تصریح کرد: از این تعداد ۳۶۵ واحد به‌صورت انبوه‌ساز و با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در دست اجرا هستند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: تاکنون مجموع اعتبار هزینه شده این تعداد واحد مسکونی افزون بر ۴۹ میلیارد تومان از محل آورده متقاضی و تسهیلات دولتی مسکن بوده است که پیش‌بینی می‌شود در صورت واریز وجه در زمان مقرر توسط متقاضیان طی ۱۸ ماه آتی فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند پایان یابد.

وی ادامه داد: امروز نیز در راستای اجرای فاز دوم این طرح در شهرستان همه امکانات موجود در شهرستان را بسیج خواهیم کرد تا بتوانیم بخشی دغدغه مردم برای خانه‌دارشدن را رفع کنیم.

احمدوند با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به خانه‌دارشدن مردم با کم‌ترین هزینه دارد، یادآور شد: خوشبختانه استاندار همدان در این راستا پیگیری‌های مثمر ثمری انجام داده‌ که حاصل آن در آینده‌ای نه‌چندان دور برای همگان مشهود خواهد شد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در فاز بعدی و پس از پالایش افراد ثبت‌نام‌ شده در سامانه  saman.mrud.ir  یک‌هزار و ۶۳۳ متقاضی واجدشرایط طرح  نهضت ملی مسکن در نهاوند هستند، تاکید کرد: عملیات اجرایی فاز دوم نهضت ملی مسکن برای این تعداد متقاضی نیز با تعامل بین دستگاهی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha