• شنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401051511209
  • خبرنگار : 50037

رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان:

مشتریان در صفحات اینستاگرام طلا و جواهر نخرند

مشتریان در صفحات اینستاگرام طلا و جواهر نخرند

ایسنا/همدان رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان گفت:برخی صفحات اینستاگرام وجود دارد که غیر قانونی کار می کنند و فاقد پروانه کسب هستند؛ از جمله خرید از دیوار و فضای مجازی که در برخی موارد اموال مسروقه در این صفحات به فروش می‌رسد و پس از خرید برای مشتری مشکل ایجاد می‌کند.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکید می‌شود مشتریان با دقت نظر بالا از پیج‌هایی که واحد آنان فاقد پروانه کسب بوده و فروش غیر حضوری دارند به هیچ وجه خرید طلا و جواهر انجام ندهند.

وی  با اشاره به تبلیغات واحدهای رسمی طلا و جواهر دارای پروانه کسب در صفحات اینستا نیز افزود: پیج‌های اینستاگرام که برخی از همکاران واحدهای رسمی طلا و جواهر دارای پروانه کسب هستند به این واحدها اجازه داده شده در صفحه اینستا تبلیغات داشته باشند اما اجازه فروش ندارند و باید فروش به صورت حضوری انجام شود.

غلامی تصریح کرد: با تبلیغاتی که این واحدهای دارای پروانه کسب در پیج اینستاگرام خود دارند مشتریان بررسی کرده و پس از بررسی به واحد طلا و جواهر مورد نظر مراجعه و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام می‌دهد.

وی یاد آور شد:واحدهای رسمی واحدهایی هستند که از اتحادیه طلا و جواهر پروانه کسب رسمی  داشته باشند.

غلامی همچنین تاکید کرد: به همکاران توصیه می‌شود که اگر هر یک از همکاران واحدهای طلا و جواهر دارای پروانه کسب دارای پیج هستند برای آنان پیج تبلیغات ،عکس و وزن طلا و جواهر آزاد بوده اما پیجی مبنی بر فروش نداریم.

وی گفت: در پیج اینستا واحدهای طلا و جواهر دارای پروانه کسب و رسمی آدرس واحد خود را داده‌اند و خریدار و مشتری پس از انتخابات طور حضوری به محل کسب مراجعه کرده و خرید خود را همراه با دریافت فاکتور از واحد مورد نظر انجام می‌دهد.

غلامی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲۶ واحد در ۲۳ رسته عضو و تحت پوشش اتحادیه طلا و جواهر همدان هستند، تصریح کرد: از این تعداد اعضا ۳۱۰ واحد به واحدهای طلا و جواهر فروشی، ۶۶ واحد به  طلا سازی و تعمیرات طلا، ۴۲ واحد به ساعت،۵۰ واحد عینک طبی،۱۵ واحد عینک آفتابی و مابقی به سایر رسته‌ها اختصاص دارد که تمامی این واحدها دارای پروانه کسب بوده و زیر مجموعه اتحادیه طلا و جواهر همدان به شمار می‌روند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha