• سه‌شنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401051812896
  • خبرنگار : 50534

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حضرت زینب (س) دشمن را با روشنگری واقعه عاشورا رسوا کرد

حضرت زینب (س) دشمن را با روشنگری واقعه عاشورا رسوا کرد

ایسنا/زنجان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اگر تاریخ کربلا حیات یافت، به‌ خاطر تبیین حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) بود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی شامگاه دیروز (۱۷ مردادماه) در جمع عزاداران حسینی در زنجان، اظهار کرد: مکتب عاشورا و حضرت زینب (س) درسی به ما آموخت که بدانیم تبعیت از ولی، پیروی و همراهی او نتیجه‌بخش است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که حمله دشمن همه جانبه است، افزود: دشمنان در تلاش هستند چهره اسلام و انقلاب را بی‌ارزش جلوه دهند، بگویند: انقلاب به اهدافی که می‌خواسته نرسیده اما آن چیز که مشاهده می‌کنیم  تلاش و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

بیگدلی با بیان اینکه به برکت اسلام بیش از ده‌ها میلیون شیعه در صحنه هستند، ادامه داد: این حضور مردم در عزاداری‌ها و عشق و معرفت‌شان به اهل‌بیت (ع) دشمن را معلول ساخته که این عشق و ارادت تنها متخص به شیعیان نیست و اهل تسنن نیز برای اهل‌بیت عزاداری می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اهالی رسانه، مادحین، شعرا و نویسندگان باید این ظرفیت‌ها را به جهانیان نشر دهند، اضافه کرد: حضرت زینب (س) به نحوی پیام عاشورا را تببین کرد که دشمن رسوا گشت.

این مبلغ دینی با بیان اینکه دشمن دست خالی نشسته و ۱۷۶ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه اسلام و انقلاب فعالیت دارند، ابراز کرد: در فضای مجازی هجمه‌ها علیه نظام، سپاه و حجاب وارد می‌کنند، در حالی که حجاب یک امر انسانی بوده و سالیان سال از زمان پادشاهی هخامنشیان، حتی در تاریخ اروپا حجاب وجود داشته اما دشمن می‌دانست با ترویج برهنگی و فساد به اهداف خود می‌رسد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جوانان با تربیت پاک به مجالس عزای امام حسین (ع) می‌آیند، تشریح کرد: حضرت عباس (ع) در اوج بصیرت بود، بدون تعلل در واکنش به امان نامه دشمن تصمیم گرفت.

بیگلدلی با تاکید بر اینکه اهل علم، فن و تشخیص باید از تاثیر دشمن افکار عمومی مقابله کنند، خاطرنشان کرد: با گذشت ۴۳ سال از انقلاب، مردم همواره در ابعاد مختلف در صحنه بوده‌اند و اگر این معرفت و شناخت به امام حسین (ع) کم شود دیگر در موانع حساس نمی‌توانیم حق و باطل را تشخیص دهیم، پیروی از ولایت ما را مسیر درست قرار داده و دشمنان را عصبانی و نگران خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha