• چهارشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401051914219
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

خدمت‌رسانی مطلوب رضایت مردم را در پیش دارد

خدمت‌رسانی مطلوب رضایت مردم را در پیش دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: خدمت‌رسانی مطلوب و به‌موقع به مردم موجب رضایتمندی در بین مراجعین امیدواری و اعتماد می‌شود.

علی جهانی در جلسه شورای معاونین با بیان اینکه در خصوص ارائه خدمات به مردم نباید کوتاهی کنیم، اظهار کرد: رسیدگی به مسائل و حل مشکلات مراجعه‌کنندگان مهمترین اولویت کاری ما بوده و در کمترین زمان بیشترین خدمات را با رعایت ضوابط اداری به مراجعین باید ارائه دهیم چراکه گستردگی جمعیت هدف ما در استان زیاد است.

وی بر نظارت بیشتر بر مراجع رسیدگی به دادخواست‌های کارگری و کارفرمایی در استان تأکید کرد و افزود: با توجه به اضافه کردن هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف برای تسریع رسیدگی به شکایات کارگری کیفیت و عدالت رسیدگی به پرونده‌ها باید رعایت شود که نیاز است نظارت کارشناسان بر این مراجع بیشتر شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: ما بایستی با کار جهادی و انقلابی تحرک بخشی را به همکاران و کارکنان تزریق کنیم تا هم در انجام کارها تسریع شود و هم رضایت‌مندی مردم در پیش داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha