• جمعه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401052115128
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس:

نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است

نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان اردستان می‌خواهیم با توجه به اینکه نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است نسبت به این موضوع بی‌توجهی نکنند.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، عصر امروز(جمعه، ۲۱ مرداد) در دیدار با خبرنگاران شهرستان اردستان، اظهار کرد: امروز با وضعیتی که دشمنان برای ما به وجود آوردند و تاکیدات مقام معظم رهبری، خط مقدم خبرنگاران و اصحاب رسانه جهاد تبیین است، زیرا جنگ اصلی امروز برای کشور برعکس جلوه دادن خدمات و پیشرفت‌های کشور است.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران شهرستان، افزود: از زمانی که بنده نماینده مردم اردستان در مجلس شدم، با توجه به مطالبه‌ای که وجود داشت اولویت تمام مجموعه شهرستان را موضوع تکمیل باند دوم محور اردستان به اصفهان قرار دادم که در طول سال‌های گذشته بسیاری از مسیر دو بانده شده و فقط ۵ کیلومتر این مسیر باقی مانده که پیگیر تکمیل این مقدار هستیم.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس، تصریح کرد: تغییر مدیران در شهرستان اردستان بر مبنای نیازها و وضعیت عملکردی آنها انجام می‌شود. هیچ گاه مدیران و مسئولان شهرستان را بر مبنای سیاست و جناح بازی، منصوب و یا تغییر ندادیم.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر با فشار استان احتمالا برخی روسای ادارات اردستان شامل ورزش و جوانان، ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش اردستان و زواره، جهاد کشاورزی، اوقاف و امور خیریه و بیمارستان تغییر کنند، خاطرنشان کرد: به مسئولان استانی تاکید کردیم از عملکرد برخی از این مدیران راضی هستیم، ولی اگر تاکید بر تغییر است مدیرانی جایگزین شوند که تخصص و آشنای وظایف آن اداره را داشته باشند، اهل کارهای سیاسی و جناحی نباشند و با توجه به مطالبه مردم منطقه، بومی شهرستان باشند.

وی در خصوص کاهش همکاری برخی مدیران شهرستان با اصحاب رسانه، گفت: انتقاد رسانه‌های شهرستان مبنی بر دعوت نشدن به جلسات مهم و سفرهای مسئولان استان و کشور به شهرستان وارد است که از مسئولان اردستان می‌خواهیم با توجه به اینکه نقش رسانه‌ها در جهاد تبیین تاثیرگذار است، نسبت به این موضوع بی‌توجهی نکنند.

نماینده مردم اردستان در مجلس در خصوص تکمیل و بهره‌برداری از باند دوم جاده اردستان به زواره گفت: کل مسیر باند دوم محور اردستان به زواره حدود ۹.۵ کیلومتر است که هزینه به روز آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به اینکه این محور از ابتدای شروع عملیات هیچ ردیف بودجه‌ای نداشت اعتبارات آن در سفر مسئولان کشور به شهرستان و رایزنی‌های صورت گرفته، تامین شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha