• یکشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۶:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401052316124

شهردار منطقه ۴ شیراز:

هدف اجرای پروژه‌های شهری ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است

هدف اجرای پروژه‌های شهری ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است

ایسنا/فارس شهردار منطقه ۴ شیراز، هدف از اجرای پروژه‌های شهری را ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان ذکر و عنوان کرد: پروژه‌ها بر اساس مطالبه شهروندان تعریف می‌شوند.

حسام‌‎الدین اسدزاده با اشاره به اینکه پروژه‌های شهری نقش فرامنطقه‌ای داشته و در ارتقا چشم انداز شهر نقش موثری ایفا می‌کنند، گفت: با حمایت‌های شهرداری شیراز، پروژه پارک پرستو در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

به نقل از شهرداری منطقه ۴، او رونق پروژه‌های عمرانی در شرایط سخت اقتصادی را ماموریتی سخت و دشوار ذکر کرد و افزود: بازآفرینی پارک پرستو و دیگر پروژه‎های شهری زمینه ساز رشد و توسعه شهر در مسیری مثبت است و در پرتو این اقدامات می‌توان به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و گسترش سرانه فضای سبز امید بست.

اسدزاده در بخش دیگری از سخنانش با تشریح مشخصات پارک پرستو که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد : این بوستان در فضایی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع در شهرک امیرکبیر واقع شده و از اهداف اجرای این پروژه میوتوان به ارتقاء تعاملات اجتماعی، گسترش فضای‌های عمومی، ایجاد فضایی امن برای خانواده و تقویت ارتباط شهروندان با طبیعت اشاره کرد.

شهردار منطقه ۴ شیراز همچنین با اشاره به این موضوع که این پروژه بر اساس مطالبات مردم در دستور کار منطقه قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: بوستان پرستو شامل ۱۰هزار متر مربع محوطه سازی مشتمل بر پیست دوچرخه، مسیر پیاده‎رو، روشنایی، مبلمان شهری، آبنما و سایر امکانات مورد نیاز شهروندان است و در تلاش هستیم تا در هفته دولت افتتاح و تقدیم شهروندان می‌شود.

اسدزاده اضافه کرد: شهرداری منطقه چهار شیراز در محورهای مختلفی فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، پروژه‌های سرمایه گذاری، رفاهی و دیگر نیازهای شهر و شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

او از عزمی راسخ برای پایان بسیاری از پروژه‌ها تا پایان امسال خبر داد و گفت: خدمتگزاران مردم در شهرداری منطقه ۴ شیراز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با برنامه ریزی‌های مدون و اجرای پروژه‌های متعدد در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری و سرمایه گذاری درسطح منطقه مقدمات رشد کیفیت زندگی شهروندان را فراهم آورند.امیدواریم این تلاش‌ها به افزایش رضایتمندی از عملکرد مدیریت شهری منجر شده و شهروندان توسعه و تحول را بیش از پیش احساس کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha