• یکشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401052316474
  • خبرنگار : 50139

مدیر آموزش و پرورش سلماس:

بیش از ۵۰ درصد مدارس سلماس فرسوده و غیرایمن است

بیش از ۵۰ درصد مدارس سلماس فرسوده و غیرایمن است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: بیش از ۵۰ درصد مدارس سلماس غیرایمن بوده و دارای ساختمان‌های فرسوده هستند.

به گزارش ایسنا، ایرج افراسیابی یکشنبه ۲۳مرداد در آیین کلنگ زنی احداث مدرسه ۹ کلاسه خیرساز توسط حاجیه خانم زینب محبی در محل مدرسه شهدای فرهنگی شهر سلماس، ضمن قدردانی از تلاشهای خیرین نیک اندیش سلماسی در نوسازی و ارتقای شاخص فضاهای آموزشی شهرستان ، گفت: آموزش و پرورش مهم ترین زیر ساخت جامعه است و برای توسعه آن نیازمند اهتمام جمعی مسئولین و مردم هستیم.

افراسیابی اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد مدارس شهرستان سلماس غیرایمن و دارای ساختی فرسوده است به طوریکه ۱۶ مدرسه در سطح شهرستان از طرف اداره کل نوسازی بعنوان مدرسه تخریبی معرفی شده اند و در همین راستا با همت خیرین در صدد بازسازی آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد : پروژه آموزشگاه ۹ کلاسه شهری که قرار است به نام شادروان حاج رضا رحیمی همسر مرحوم حاجیه خانم زینب محبی نام گذاری شود، دارای ۱۲۷۵ مترمربع زیربنا می باشد که با همکاری قریب الوقوع جامعه خیرین و اداره کل نوسازی در سریع ترین زمان ممکن اجرایی خواهد شد.

آخوندیان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی خیرین و واسطه های نیک اندیش که امر مدرسه سازی را حمایت می کنند، تصریح کرد: طبق قرارداد منعقد شده مابین اداره کل نوسازی و خیّر محترم قرار بر این شده که ۵۰ درصد از هزینه های احداث این آموزشگاه توسط خیر محترم تقبل گردد.

مدیرعامل جامعه خیرین استان به باقی الصالحات بودن امر مدرسه سازی اشاره کرد و گفت : شهر سلماس تاریخی غنی از فرهنگ سازی دارد و در این شهر بسیاری از خیرین تلاش کرده اند تا با ساخت مدارسی نو در زیباسازی مسیر تعلیم و تربیت کودکان این شهر کوشا باشند.

بیش از ۵۰ درصد مدارس سلماس فرسودگی و غیرایمن است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha