• چهارشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401052618903
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل آب و فاضلاب اردبیل:

آبرسانی به ۶ شهر اردبیل در حال انجام است

آبرسانی به ۶ شهر اردبیل در حال انجام است

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: آبرسانی به ۶ شهر استان در اولویت اصلی قرار گرفته است.

علیرضا نعمت سلطانی در جریان بازدید از طرح جهاد آبرسانی در اردبیل اظهار کرد: علاوه بر مرکز استان، در خلخال، نمین، عنبران، مغان‌سر و مشگین‌شهر خطوط انتقال آب در حال اجراست تا ما با احداث تصفیه‌خانه و ارتقای ظرفیت آنها بتوانیم آبرسانی را به این شهرها انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در نمین و عنبران تأمین آب شرب با طراحی تصفیه‌خانه به ظرفیت ۱۶۷ لیتر در ثانیه انجام شده تا پیشرفت ۶۷ درصد در حال اجراست تا آب ۳۳ هزار نفر از جمعیت این شهرها را تأمین کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: در مشگین‌شهر نیز انتقال آب از سد احمدبیگلو و سایر سدها به اهالی این شهرستان در حال انجام است که امیدواریم با همراهی بسیج سازندگی بتوانیم طرح‌های‌ آبرسانی به شهرها و روستاها را به نقطه قابل قبول برسانیم.

نعمت سلطانی افزود: در تأمین منابع آب مورد نیاز هر چند برخی مشکلات و نارسایی‌ها وجود دارد اما تلاش بر این است تا با اجرایی شدن این طرح‌ها آب پایدار در شهرها و برخی مناطق روستایی به دست شهروندان رسیده و آنها بتوانند از آب بهداشتی سالم استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با طراحی تصفیه‌خانه‌های جدید و ارتقا یافته تا افق پنج ساله در این شهرها پیمانکاران سعی می‌کنند تا پروژه‌های مصوب و در حال احداث را به سرانجام رسانده که در این زمینه تأمین اعتبار و منابع نیز با اولویت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اضافه کرد: از محل تنش آبی نیز به شهرهای مختلف استان اعتبار مورد نیاز تأمین شده و سعی ما بر این است تا در کنار آبرسانی به شهرها و روستاها، بتوانیم ارتقای وضعیت آبرسانی را در این شهرها شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha