• چهارشنبه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401052619308
  • خبرنگار : 50184

تداوم حضور "ندا شهسواری" در تیم "آنکارا"ی ترکیه

تداوم حضور "ندا شهسواری" در تیم "آنکارا"ی ترکیه

ایسنا/کرمانشاه بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران از تداوم حضورش در تیم آنکارا ترکیه برای فصل بعدی لیگ این کشور خبرداد.

ندا شهسواری که اخیرا در بازی های کشورهای اسلامی به مقام نائب قهرمانی انفرادی و قهرمانی تیمی رسید در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان تنیس روی میز استان در جمع خبرنگاران، درخصوص بازی های کشورهای اسلامی اظهارکرد: سطح این مسابقات نسبت به دوره قبل بالا رفته بود، چراکه هم تعداد بازیکنان قوی و تعداد تیم های شرکت کننده قدرتمند در این رقابت ها افزایش پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: تیم ترکیه که در دوره قبل بازی های اسلامی با آنها مسابقه داده‌ایم، برای این دوره یک تیم یکدست داشتند و حتی از نظر رنکینگی هم از ما بالاتر بودند.

ملی پوش تنیس روی میز ایران با  بیان اینکه برای این دوره تیم هایی همچون ازبکستان که در دوره قبل حضور نداشتند، شرکت کرده بودند، گفت: قزاقستان، اندونزی، کامرون و مالدیو کشورهای دیگر حاضر در این رقابت ها بودند که از نظر تنیس روی میز سطح بسیار خوبی دارند.

وی یادآورشد: البته برخی از کشورها هم در بخش تیمی، حضور نداشته و تنها در بخش انفرادی شرکت کرده بودند و همین مسئله موجب شد تا سطح رقابت های انفرادی از تیمی سخت تر و بالاتر باشد.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کننده های رشته تنیس روی میز به نسبت دیگر رشته ها در بازی های کشورهای اسلامی بیشتر بود، گفت: با اینحال، تیم های اعزامی کشورمان به این رقابت ها هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان نتایج خوبی کسب کردند.

شهسواری در ادامه در خصوص چرایی اُفت رنکینگ خود گفت: طی دوسال شیوع بیماری کرونا، حضور چندانی در مسابقات برون مرزی نداشته‌ایم، بنابراین نه تنها من، بلکه دیگر بازیکنان نیز افت رنکینگ داشته‌اند، با این وجود، بنظرم از نظر سطح کیفی تغییری نکرده ام و حتی بهتر هم شده ام.

بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران با بیان اینکه از هم اکنون برای المپیک 2024 خیز برداشته، گفت: من برای المپیک 2024 تلاش می کنم و تمریناتم هم ادامه دار و بیشتر از قبل خواهد بود و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیرم.

وی ادامه داد: حدود یک هفته دیگر به مسابقات پورتو چک که یک پورتو جهانی است اعزام خواهیم شد و پس از آن نیز هشتم مهرماه مسابقات جهانی چین را در پیش خواهیم داشت که بصورت تیمی برگزار می شود.

شهسواری در ادامه یکی از چالش های کنونی اش در تیم ملی را نداشتن حریف تمرینی خوب عنوان کرد و گفت: باتوجه به اینکه خانواده ام همگی در این رشته فعالیت می کنند، بنابراین درکرمانشاه برای حریف تمرینی مشکل چندانی ندارم، اما در تیم ملی این مشکل تا حدودی وجود دارد.

وی که سال گذشته در لیگ ترکیه بازی می کرد، افزود: سال گذشته با تیم آنکارا ترکیه قرار داد بستم و تیم ما دوم لیگ شد، بنابراین امسال هم برنامه  دارم که دوباره با این تیم قرارداد ببندم.

این بانوی پینگ پنگ باز کرمانشاهی که سابقه حضور در لیگ‌های عراق و قطر را نیز دارد، بااشاره به بالا بودن سطح لیگ ترکیه، گفت: لیگ ترکیه با حضور 17 تیم، هفت دوره است به این معنا که حدود هفت ماه از سال را درگیر مسابقات هستیم و این برای ورزشکار بسیار کمک کننده است که مدام در حالت آمادگی قرار داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha