• پنجشنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401052719959
  • خبرنگار : 50421

در سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی صورت گرفت

رونمایی از کتاب بهره‌وری اساسی مدیریت نوین نوشته یکی از مدیران سابق مایکروسافت

رونمایی از کتاب بهره‌وری اساسی مدیریت نوین نوشته یکی از مدیران سابق مایکروسافت

ایسنا/خراسان رضوی در حاشیه برگزاری نشست بهبود بهروه‌وری و افزایش انگیزش در کسب و کارهای دانش‌بنیان در سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی از کتاب بهره‌وری اساسی مدیریت نوین دکتر آنتونی روانی، از مدیران ارشد سابق مایکروسافت، رونمایی شد.

در مقدمه این کتاب آمده است که آنتونی روانی یک ایرانی مهاجر به آمریکا و نمونه‌ای از توانمندی‌هایی است که کشورمان می‌تواند با استفاده از آن فرصت‌سازی نماید. در واقع ایجاد شرایطی که دانش و فناوری به روز و کاربردی به کشور منتقل و بومی‌سازی شود، از پیش‌زمینه‌های اصلی توسعه است.

در این راستا قطعا متخصصان ایرانی درجه یک و با تجربه‌ای که توانسته‌اند در بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های غربی استخدام شده و پله‌های ترقی را تا سطح مدیریت‌های تراز اول طی نمایند، می‌توانند نقش کلیدی ایفا نمایند.

آنتونی روانی با حضور خود در زادگاهش، نیشابور، در اوج پختگی با انتقال یک مدل مفهومی از عصر نوین مدیریت و دانش به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فرصت می‌دهد با حضور در سخنرانی‌ها و استفاده از مشاوره‌های ایشان، به مدل‌ها و راه حل‌های جدید مرسوم در کشورهای توسعه یافته دست پیدا کرده و مهارت‌های مدیریتی و فناوری‌های مورد استفاده در بنگاه‌های اقتصادی خود را به تدریج ارتقا دهند.

توجه ویژه به این حقیقت باید داشت که با تغییرات گسترده در محیط‌های کسب و کار و انعقاد قراردادهای هوشمندانه، بالاخص در سطوح بین‌المللی و حل پیچیدگی‌ها و پیدا کردن راه حل در شرایط قفل شدن مذاکرات، کاری است بسیار مهم که از عهده افراد بسیار خاص و دارای شناخت از این حوزه‌ها و با تجربه‌های واقعی و مستمر بر می‌آید.

در این کتاب آنتونی روانی به ما نشان می‌دهد که در جای‌جای مثال‌ها و چانه‌زنی‌های مرسوم چگونه می‌توان بن‌بست‌های مذاکرات را شکست و با ایجاد بازی برد برد قراردادهای بزرگ بین‌المللی را برای شرکت‌های عظیمی چون مایکروسافت به نتیجه رساند.

کتاب بهره‌وری اساسی مدیریت سرگذشت دکتر آنتونی روانی، مدیر ارشد مایکروسافت، در  ۱۰ فصل و ۹۶ صفحه به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha