• پنجشنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401052720081
  • منبع : نمایندگی همدان

امام جمعه همدان:

مردم خواستار رفع مشکلات هستند

مردم خواستار رفع مشکلات هستند

ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در کشور اقدامات خوبی در حال انجام است و مصوبات خوبی در مجلس تصویب شده است، اما مردم همچنان خواستار رفع مشکلات هستند که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ حبیب‌الله شعبانی‌موثقی شامگاه پنجشنبه ۲۷ مردادماه در دومین یادواره شهدای عملیات رمضان، شهدای استادیوم قدس همدان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی در یادواره عملیات شهدای رمضان عنوان کرد: بعد از اینکه مردم همدان در عملیات رمضان افتخار آفریدند اما دشمنان رحم نکرده و در نماز جمعه استان ۸۰ نفر را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه کمتر شهری در نماز جمعه شهدایی تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: در قرآن کریم در دفاع از افرادی سخن گفته شده که در میدان حق و مقابله با باطل مبارزه می‌کنند، بنابراین کسانی در میدان مقاومت پیروز می‌شوند که پیوند خود با خداوند و ولایت را حفظ کرده و به مبدا عالم و قدرت اعتقاد داشته باشند.

شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه برای امام حسین(ع) اعتلای کلمه الله مهم است و امر به معروف عدل الله است، افزود: هدف اصلی عاشورا تحقق حرف خداوند در جامعه بود، شهدای ما نیز در مسیر امام حسین (ع) بودند و برای اعتلای کلمه الله قیام کرده و جنگیدند.

امام جمعه همدان در میان شهدا جوانان ۲۰ سالهای دیده می‌شوند که در مقابل جهان استکبار ایستادند، عنوان کرد: دو ویژگی پیوند با خدا و ولایت و خلوص نیت این جوانان سبب پیروزی شد.

وی با بیان اینکه امروز اگر می‌خواهیم مدیریت داشته باشیم باید خلوص نیت و پیوند ولایت را در نظر بگیریم، گفت: استان همدان در عملیات رمضان ۱۶۰ شهید و در ایام دفاع مقدس نیز ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه همدان به عنوان دارالمومنین همواره در مسیر اعتلای حق می‌کوشد و شهید همدانی نمونه افتخارآمیز این موضوع است، اظهار کرد: به کسانی که خالصانه مجاهدت می‌کنند افتخار می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه بیان کرد: در کشور اقدامات خوبی در حال انجام است و مصوبات خوبی در مجلس تصویب شده است که البته همچنان مردم خواستار رفع مشکلات هستند که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha