• شنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401052920609
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام اردبیل خبر داد

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی در اردبیل

برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل گفت: بازی‌های آسیایی پاورلیفتینگ را در ورزشگاه رضازاده اردبیل میزبانی خواهیم کرد.

یونس انعامی عصر پنجشنبه ۲۷ مردادماه در جریان برگزاری مسابقات لیگ پاورلیفتینگ کشور در اردبیل اظهار کرد: در این مسابقات که به صورت کشوری و با حضور ورزشکاران استان‌های مختلف در حال برگزاری است، تیمی توانمند از استان اردبیل حضور پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: در این مسابقات تیم استان اردبیل با هشت ورزشکار، یک مربی و سرپرست در این مسابقات حاضر شده و انتظار می‌رود جایگاه‌های ممتازی را در مسابقات پاورلیفتینگ لیگ کشور به دست آورد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل گفت: دومین دوره این لیگ به میزبانی استان اردبیل در سالن ورزشی پیام نور در حال انجام است و امیدواریم بهترین نتایج را با تلاش ورزشکاران این استان به دست آوریم.

انعامی افزود: تیم باشگاه داداشی به نمایندگی از فعالان رشته پاورلیفتینگ در این مسابقات حاضر شده که در دور رفت جایگاه چهارم را به دست آوردیم و دور برگشت این مسابقات نیز به میزبانی اردبیل در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهریورماه برگزاری مسابقات مچ‌اندازی بانوان و آقایان و همچنین معلولان را شاهد خواهیم بود که در سرعین این رویداد برگزار خواهد شد.

انعامی، برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی را در ورزشگاه رضازاده اردبیل یادآور شد و اضافه کرد: تیم استان اردبیل با آمادگی کامل سعی خواهد کرد در این مسابقات در قالب تیم کشورمان حاضر شده و رقابت خوبی را با رقیبان انجام دهد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل بیان کرد: ورزشکاران این استان توانمندی بسیار بالایی را در رشته پرورش اندام و بدنسازی داشته و در رده‌های سنی مختلف آماده حضور در این رویداد هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha