• شنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401052920782
  • خبرنگار : 50189

استاندار کرمان:

میز خدمت الکترونیک، حواشی در دستگاه های اجرایی را حذف می کند

میز خدمت الکترونیک، حواشی در دستگاه های اجرایی را حذف می کند

ایسنا/کرمان به اعتقاد استاندار کرمان، میز خدمت الکترونیکی برخی از حواشی در دستگاه ها مانند رشوه و ... حذف می شود ضمن آنکه به شفاف سازی و رصد کارها کمک می کند.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۹ مردادماه در جلسه شورای راهبردی توسعه استان کرمان میز خدمت را یک ضرورت دانست و گفت: در برخی جاها میز خدمت به دلایلی موثر نیست لذا باید ارزیابی در این زمینه صورت گیرد.

او با بیان این مطلب که خواست و اهتمام مدیر برای اجرای کارها بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: دستگاه های اجرایی خدمات خود را تا حد ممکن برون سپاری کنند هر چند که شرایط خاص نیز وجود دارد.

استاندار کرمان بر لزوم آموزش و توانمندسازی سرمایه های اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید قدرت ریسک پذیری به نیروها داده شود.

او با اشاره به رصد خود از وب سایت های دستگاه های اجرایی می گوید: شرم آور است که برخی از دستگاه های اجرایی هنوز حتی عکس مسئولین خود را به روزرسانی نکرده و عکس مدیران قبلی روی آن است.

«فلسفه حضور ما در پست های مدیریتی نوکری مردم است حال برای این نوکری عنوانی تحت استاندار، مدیرکل و ... وجود دارد و برخی از مدیران به وظایف خود به خوبی عمل نمی کنند. باید برای کار مردم وقت بگذارید و گرفتاری آنها را رفع کنید.» این مطلب بخشی از توصیه فداکار به مسئولین استان کرمان در جلسه شورای راهبردی استان کرمان بود.

فداکار با اشاره به خسارات سیل تاکید کرد: تنخواهی که برای جبران خسارات سیل داده شده را پیگیری کنید و احیاء قنات ها، بازسازی و بهسازی راه ها، پل ها و شبکه های آب و برق در اولویت قرار گیرد.

او درباره افتتاح پروژه ها در هفته دولت عنوان کرد: اطلاعات واحد در خصوص پروژه ها و طرح هایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد، به مردم گفته شود ضمن آنکه طرح هایی که کاملا قابل افتتاح است، در این هفته مورد بهره برداری قرار گیرد و طرح هایی که قبلا افتتاح شده را از برنامه ها حذف کنید.

علی بیگ زاده معاون توسعه و منابع استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: قبل از هفته دولت هیچ پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح نمی شود و در هفته دولت با هماهنگی ستاد برگزاری سیاست گذاری برگزار می شود و پروژه ها عملکرد یک ساله دولت است.

او با تبیین برنامه های هفته دولت، عنوان کرد: چهارشنبه هفته جاری (۲ شهریورماه) آغازین روز هفته دولت است.

بیگ زاده از سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات در روز جمعه به کرمان خیر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha