• دوشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401053123036
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار کاشان:

کاهش ترافیک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان کاشان است

کاهش ترافیک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان کاشان است

ایسنا/اصفهان شهردار کاشان گفت: کاهش ترافیک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است که به‌عنوان اصلی‌ترین رویکردهای مدیریت شهری در قالب پروژه‌های زیرساختی تعریف شده است.

حسن بخشنده امنیه، امروز(سه‌شنبه، ۳۱ مرداد) در نشست شورای اسلامی شهر کاشان، اظهار کرد: نگرش مدیریت شهری در این دوره برای اجرای پروژه‌های زیرساختی و کلان شهری است و بهترین شیوه از نظر توجیه اقتصادی، قابلیت‌های اجرایی و ملاحظات زیست‎محیطی انتخاب شده است.

وی، افزود: تقاطع غیرهمسطح گازرگاه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی شهر است که اجرای آن را با توجه به سانحه‌های رانندگی و ترافیک سنگین شهری در این محدوده بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش ایسنا، شهردار کاشان با اشاره به طرح زیرگذر آیت‌الله کاشانی حدفاصل میدان ۱۵ خرداد تا چهارراه سلمان، تصریح کرد: یکی از شاخص‌ها و ملاک‌ها در تأیید طرح اجرایی پروژه، موضوع آزادسازی‎ها بود که با توجه به لزوم عرض ۲۴ متری و در عین حال وجود مراکز تجاری متعدد چالشی مهم برای پروژه محسوب می‌شد.

بخشنده امینه گفت: انتخاب مشاور جدید و جلسه‌های مستمر و متمرکز با بررسی الگوها و راهکارهای مختلف برگزار شد تا به طرحی دست یافتیم که دغدغه آزادسازی‌ها را به طور کلی رفع کرده و ضمن توجیه اقتصادی، از بهترین شیوه فنی و اجرایی نیز برخوردار است.

شهردار کاشان افزود: طول زیرگذر آیت‌الله کاشانی ۳.۱ کیلومتر است که ملاحظات زیست‌محیطی برای این پروژه در نظر گرفته شده است، به‌گونه‎ای که اجرای آن کمترین هزینه‌ در این حوزه را به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: دهکده سلامت به‌عنوان پروژه کلان دیگری است که مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است که در کنار سایر طرح‌ها می‌تواند آینده ۲۰ ساله و چشم‌انداز شهر را تأمین کنند.

بخشنده امنیه تأکید کرد: اجرای پروژه‌های زیرساختی و بزرگ به هیچ عنوان به معنای تعطیل شدن پروژه‌های شهری نیست و علاوه بر پروژه‌های در حال اجرا، انجام دیگر پروژه‌های مصوب نیز در روزها و هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha