• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401060201263
  • خبرنگار : 50416

در نخستین روز از هفته دولت انجام گرفت؛

افتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی شهید «احمدرضا احدی» در ملایر

افتتاح مجموعه فرهنگی خدماتی شهید «احمدرضا احدی» در ملایر

ایسنا/همدان در نخستین روز از هفته دولت مجموعه فرهنگی خدماتی شهید «احمدرضا احدی» در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع و در سه طبقه شامل فرهنگسرا، کتابخانه و واحدهای تجاری در میدان استاندارد ملایر افتتاح شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر چهارشنبه دوم شهریورماه در این آیین اظهار کرد: با اینکه زمان خدمت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما الگو و اسوه شایسته‌ای برای همه دولتمردان شدند و دوره خدمتی این شهیدان مملو از خدمت، کار و ساده زیستی بود.

سلمان اسماعیلی با بیان اینکه هر اندازه مدیران بتوانند به آن سبک، روش و فرهنگ مدیریتی نزدیک شوند، موفق‌تر خواهند بود، ضمن تقدیر از تلاش‌ اصحاب رسانه به اهمیت اطلاع‌رسانی و پوشش این خدمات برای امیدآفرینی به مردم تأکید کرد و افزود: در طلیعه هفته دولت با دو پروژه فرهنگی، نشان از نقش، سهم و اهمیت مقوله فرهنگ است.

وی طلیعه هفته دولت با پروژه‌های فرهنگی در نقاط کمتر برخوردار و حاشیه شهر را نشان‌دهنده اهمیت فرهنگ در جامعه دانست و مطرح کرد: گفتمانی که امروز جمهوری اسلامی پرچمدار آن است، گفتمان فرهنگی است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: پروژه‌های امروز پیامی از اهمیت برنامه‌های فرهنگی در ملایر بود و توجه به نقاط کمتر برخوردار و حاشیه شهر پیام دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

وی از افتتاح پروژه‌های متعدد در هفته دولت در نقاط مختلف شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: کارنامه مدیریتی این شهرستان درخشان است و در کنار آن همراهی خوب نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی را داریم.

شهردار ملایر نیز در ادامه گفت: عملیات اجرایی این پروژه با هدف توسعه خدمت‌رسانی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در سال ۹۸ آغاز شد.

مجید فرجی با بیان اینکه محله جویبار در محدوده بازآفرینی شهری واقع شده است، تصریح کرد: نیاز به فرهنگسرا برای امور فرهنگی کودک و نوجوان و ایجاد بازار روز یکی از نیازهای اصلی این منطقه بود.

وی مطرح کرد: با وجود توقف پروژه به مدت یک سال، طبق تأکیدات رئیس جمهور مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره، تکمیل این پروژه در اولویت شهرداری ملایر قرار گرفت.

فرجی به مساحت ۷۰۰ مترمربعی این مجموعه فرهنگی خدماتی اشاره کرد و افزود: این مجموعه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در سه طبقه به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع ساخته شده است. این مجموعه شامل یک طبقه فرهنگسرا، یک طبقه کتابخانه و هفت واحد تجاری است.

وی با اشاره به ضرورت احداث کتابخانه در شهرک ولیعصر(عج)، توسعه مراکز فرهنگی در سطح شهر را از اولویت های شهرداری دانست و ابرازامیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بتوانیم ظرف سه سال آینده چند مرکز فرهنگی و کتابخانه در ملایر ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha