• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401060201627
  • خبرنگار : 50177

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان:

خادمان واقعی با تاسی به شهدا، منادیان گفتمان انقلابی و جهادی باشند

خادمان واقعی با تاسی به شهدا، منادیان گفتمان انقلابی و جهادی باشند

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امروز خادمان واقعی باید در عمل به شهیدان تاسی جسته و نگهبان دستاوردهای انقلاب با بکارگیری جوانان انقلابی و شایسته و منادیان گفتمان انقلابی و جهادی باشند.

دکتر بهرام ستاری دستنایی در گفت‌وگو با ایسنا با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه اخلاص و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نماد دولتمردان واقعی بودند.

خادمان واقعی نگهبان دستاوردهای انقلاب با بکارگیری جوانان انقلابی باشند

وی بیان کرد: امروز خادمان واقعی باید در عمل به شهیدان تاسی جسته و نگهبان دستاوردهای انقلاب با بکارگیری جوانان انقلابی و شایسته و منادیان گفتمان انقلابی و جهادی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به به‌ فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انقلاب به نااهلان نسپارند که‌ خسرانی عظیم است، تصریح کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین گفتمان، دستاوردها و خدمات نظام اسلامی و معرفی دولت مکتبی و مردمی دکتر رئیسی، رئیس جمهور محبوب به آحاد مردم است.

ستاری دستنایی یکی از شاخص‌های هفته دولت را تقویت اعتماد مردم برشمرد و با اشاره به اینکه کارگزاران و خدمتگزاران در دولت سیزدهم باید تمام تلاش خود را در راستای خدمت بی‌منت و اثرگذار به مردم بکار گیرند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نسبت به حل مشکلات مردم، مسئولین اهتمام ویژه‌ای بکار گیرند چراکه آنان ولی‌نعمتان ما هستند.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصتی مغتنم برای نشان دادن نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی  به مردم و آشنایی بیشتر است، اظهار کرد: در این هفته با ارائه دستاوردهای نظام می‌توان  تبلیغات دروغ دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی را خنثی کرد.

تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در ادامه با بیان اینکه تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌هاست، گفت: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید داشته‌اند و در شرایط کنونی جامعه، تبیین اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند.

ستاری دستنایی جهاد تبیین را یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه دانست و با اشاره به اینکه انقلابمان را به جهان صادر می‌کنیم و انقلاب اسلامی ایران بر اساس نظر و دیدگاه امامین انقلاب بر چنین رسمی استوار است، بیان کرد: بیش از چهار دهه از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذشته و رهبر معظم انقلاب پرچمدار صدور انقلاب هستند و زمانیکه دشمنان اسلام و دول استعمارگر مشاهده می‌کنند که انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیش از پیش پیدا می‌کند و کشورهای منطقه و مسلمان نظیر عراق، یمن، سوریه و... را بیدار و از زیر سلطه استکبار بیرون می‌کشد، طبعا تلاششان بر این است که این جریان را قطع کنند اما به لطف خدا، برکت وجود امام زمان(عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب شکوهمند اsلامی این تلاش‌ها نتوانسته است انقلاب اسلامی  را به زانو در بیاورد.

تاکید بر لزوم آگاه‌سازی افکار عمومی از اقدامات و برنامه‌های دولت سیزدهم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم آگاه‌سازی افکار عمومی از اقدامات و برنامه‌های دولت سیزدهم برای ایجاد تحول اقتصادی، پرداختن به جهاد تبیین پادزهری برای توطئه‌های دشمنان برشمرد و تصریح کرد: تبیین شرایط کشور همزمان با روی کار آمدن دولت سیزدهم، برنامه‌ها و اقدامات دولت برای ایجاد تحول اقتصادی و مهم‌تر از همه اهتمام داشتن و امیدوار بودن به حل مشکلات اقتصادی از مولفه‌هایی است که در صورت تبیین و شفاف‌سازی آن در افکار عمومی می‌تواند مردم را به عملکرد دولت و آینده روشن پیش‌رو امیدوارتر کند و جنگ شناختی دشمن در این عرصه را ابتر و با شکست مواجه خواهد کرد.

وی بر تقویت روحیه ایستادگی در برابر دشمنان و پایبند بودن به عهد و پیمانی که با شهدا بسته شده است تأکید کرد و گفت: نباید لحظه‌ای در راه به ثمر رسیدن اهداف بالای شهیدان دریغ کنیم.

مدیران باید سپر نظام باشند

ستاری دستنایی  با اشاره به اینکه تحریم‌های ظالمانه‌ای که مدت‌هاست به واسطه استکبار به مردم مقاوم و شجاع ایران اسلامی تحمیل شده است، خاطرنشان کرد: مدیران باید سپر نظام باشند. مدیران توانمند نقطه امیدی برای مردم لرستان محسوب می‌شوند و این مسئولیت مدیران ارشد را نیز مضاعف‌تر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: این هفته‌ را به‌ همه خادمان ملت تبریک و تهنیت می‌گویم باشد. پاسدار واقعی نظام خون شهدا دستاوردهای انقلاب با اطاعت از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری باشیم.

وی در ادامه با تبریک روز پزشک عنوان کرد: مدافعان سلامت با کارکردی همچون دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا بودند که جا دارد در این روز از زحمات کادر درمان، پزشکان و پرستاران تقدیر شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha