• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401060201721
  • خبرنگار : 50448

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴۶ پروژه در دشتستان

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴۶ پروژه در دشتستان

ایسنا/بوشهر همزمان با نخستین روز از هفته دولت عملیات اجرایی و افتتاح ۲۴۶ پروژه در آیینی با حضور شماری از مسئولان از جمله استاندار آغاز شد.

احمد محمدی‌زاده در گفت و گو با خبرنگاران در شهرستان دشتستان اظهار کرد: افتتاح و عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها  امروز  و بخشی دیگر نیز در سایر روزهای هفته دولت با حضور فرماندار دشتستان و امام جمعه رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: برخی از این پروژه‌ها بسیار مهم و با آثار اجتماعی بزرگی است که از جمله آنها می‌توان به آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی در برازجان اشاره کرد که این شمار در آینده نزدیک به ۲ هزار واحد افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر گفت: سعی بر این است تا با انتخاب پیمانکاری توانمند واحدها در موعد زمانی مقرر به بهره‌برداری برسد.

محمدی زاده اظهار کرد: در دشتستان همچنین ۷۵ هکتار زمین به شهرک صنعتی برازجان با هدف توسعه این شهرک الحاق شد.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه درودگاه نیز به عنوان آرزوی دیرینه مردم آغاز شد که این پروژه برای چندین روستا در منطقه زیراه دشتستان قابلیت استفاده خواهد داشت.

محمدی‌زاده ادامه داد: مردم این منطقه تعهد خود را در هشت سال دفاع مقدس بخوبی نشان دادند و ۱۶۰ شهید تقدیم به نظام کردند.

وی افزود: پل قدیمی درودگاه بیش از ۵۰ سال عمر داشت که با توجه به فرسودگی مشکلات عمده‌ای برای مردم داشت که با توجه به نیاز مردم سعی می‌شود درکمترین زمان ممکن افتتاح شود.

استاندار بوشهر اظهار کرد: پست تقویت فشار منطقه آبپخش نیز با سرمایه‌گذاری حدود ۱۲۰ میلیارد تومانی به اتمام رسیده و برق منطقه را تقویت می‌کند.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شبانکاره نیز عملیات اجرایی شبکه فرعی ابیاری دشت شبانکاره برای ۲۹۰ هکتار آغاز شد که پیش بینی شده در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: ایستگاه تقویت فشار آب و آبرسانی به ۲۴۰۰ هکتار از نخلستان منطقه شبانکاره است که با توجه به آسیب دیدگی این شبکه، در سفر رئیس جمهور به استان اعتبار آن درخواست و تامین شده بود.

استاندار بوشهر افزود: در این راستا از مسئولان استانی و شهرستانی برای مشارکت در پروژه‌ها قدردانی می‌شود و امیدواریم با تلاش و مساعدت سایر قوا اقدامات بزرگ‌تری در سطح استان رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha