• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401060604589
  • خبرنگار : 50177

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان:

۶ هنرستان چند منظوره در لرستان در دست احداث  است

۶ هنرستان چند منظوره در لرستان در دست احداث  است

ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: شش هنرستان چند منظوره در استان در دست احداث  است.

یونس بهاروند در نشست با خبرنگاران لرستان با تبریک هفته خبرنگار، اظهار کرد: نقش خبرنگاران در توسعه و بسترسازی برای پیشرفت جامعه بی‌بدلیل است، خبرنگار وجدان بیدار جامعه و تصویرگر حوادث زمانه بوده و ارتقای سطح آگاهی وبصیرت‌افزایی مهمترین دغدغه آنان است.

وی در ادامه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ضرورت دارد ۲۸ روز ریاست جمهوری دکتر رجایی الگو و سرمشق تمام کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به افتتاح پروژه‌های نوسازی مدارس استان در هفته دولت بیان کرد: ۱۶ مدرسه در قالب ۳۸ کلاس درس در هفته دولت افتتاح و به آموزش و پرورش لرستان تحویل داده خواهد شد.

بهاروند در خصوص وضعیت فضای هنرستانی در لرستان گفت: سیاستی که دولت دارد و بسیار موثر بوده رفتن به سمت احداث هنرستان‌ها و مهارت آموزی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف آموزش و پرورش مهارت‌آموزی و گسترش فضاهای آموزشی است، عنوان کرد: اهمیت مهارت آموزی بیشتر از مدرک‌گرایی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه در استان شش هنرستان چند منظوره در دست احداث است، افزود: هنرستان شهرستان الیگودرز، دورود، نوآباد به ترتیب ۸۰ درصد فیزیکی، ۹۰ درصد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بهاروند گفت: در شهرستان الشتر نیز دو هنرستان اتومکانیک و دیگری اعزام خودرو در دست ساخت داریم که اتومکانیک با ۹۵ درصد پیشرفت فیزکی در مرحله افتتاح و تجهیز است و اعزام خودرو نیز بین ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: ۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای تامین تجهیزات به نوسازی استان تخصیص داده شده که از این رقم ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات هنرستان‌ی خریداری و مهرماه بین آنان توزیع خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس لرستان گفت: این تجهیزات کارگاهی هستند و برای طراحی دوخت و ساختمان خریداری شده‌اند.

بهاروند افزود: هنرستان ولیعصر خرم‌آباد نیز ۲۰ هکتار مساحت دارد و دارای ساختمان‌های خوبی که نیازمند تعمیر است.

وی عنوان کرد: اعتباراتی را برای تعمیر ساختمان‌ها، سیستم گرمایشی و زمین ورزشی در این هنرستان را در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha