• یکشنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401060604891
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

درمان سرپایی بیماران در تجمع تشییع آیت‌الله ناصری در اصفهان

درمان سرپایی بیماران در تجمع تشییع آیت‌الله ناصری در اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی اورژانس استان اصفهان با اشاره به استقرار چندین واحد سیار اورژانس، اتوبوس آمبولانس و نیروهای گردشی فوریت‌های پزشکی در مراسم تشییع آیت‌الله ناصری، گفت: بیشتر مراجعه‌کنندگان در مراسم امروز برای کنترل علائم حیاتی به اورژانس مراجعه کردند که به‌صورت سرپایی درمان شدند.

عباس عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجتماع مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر عالم ربانی، آیت‌الله ناصری در اصفهان که امروز (یکشنبه، ۶ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: اورژانس اصفهان برای کنترل تجمع مردم در این مراسم، از دو روز گذشته برنامه‌ریزی کرده بود و واحدهای امدادرسان سیار مستقر شده بودند.

وی افزود: امروز در این مراسم علاوه استقرار چندین واحد سیار اورژانس، اتوبوس آمبولانس و نیروهای گردشی فوریت‌های پزشکی نیز مستقر بودند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان اصفهان گفت: بیشتر مراجعه‌کنندگان در مراسم امروز برای کنترل علائم حیاتی به اورژانس مراجعه کردند که به‌صورت سرپایی درمان شدند، اما بیمار خاصی که شرایط حاد برای او ایجاد شده باشد، وجود نداشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان نیز با اعلام اینکه حضور جمعیت مردم در  مراسم امروز در استان اصفهان بی سابقه بود، به ایسنا گفت: بیشترین مشکلات ما در محدوده بیمارستان شهید آیت الله صدوقی بود که افرادی که بیمار به همراه داشتند، مجبور بودند با خودرو مسیر بیمارستان را بروند.

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر آیت‌الله ناصری در اصفهان، اظهار کرد: با وجود حضور مردم از سراسر کشور در تشییع این عالم ربانی، مراسم امروز بدون ایجاد مشکلی خاصی برگزار شد.

وی تصریح کرد: حضور مردم در این مراسم تاکنون در استان اصفهان بی سابقه بوده، اما شهروندان با تمام توان در حوزه ترافیکی همکاری و همیاری کردند تا مراسم بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اعلام اینکه در برخی از نقاطی که محدودیت اعلام شده بود، مشکلات جزیی پیش آمد که طبیعی بود، گفت: برخی از شهروندان به دلایل موجه از جمله همراه داشتن بیمار درخواست تردد داشتند. بیشترین مشکل ما در محدوده بیمارستان شهید آیت الله صدوقی بود که افرادی که بیمار به همراه داشتند، مجبور بودند با خودرو مسیر بیمارستان را بروند.

وی در خاتمه گفت: در مجموع در مراسم امروز همه‌چیز به خوبی پیش رفت و باید از همکاری مردم در حوزه ترافیک تشکر کنیم که از بروز مشکلات جلوگیری کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha