• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401060705637

آیت‌الله نوری همدانی مطرح کرد؛

دولت سیزدهم از افراد مؤمن و متعهد تشکیل‌شده است/سلاح ما در برابر دشمنان آرزوی شهادت است

دولت سیزدهم از افراد مؤمن و متعهد تشکیل‌شده است/سلاح ما در برابر دشمنان آرزوی شهادت است

ایسنا/قم یکی از مراجع تقلیداهمیت جهاد و شهادت را موردتوجه قرار داد و گفت: سلاح اصلی ما در برابر مستکبران و دشمنان آرزوی جهاد و شهادت است.

آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: مسئولان تا جایی که امکان دارد نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.
وی اهمیت جهاد و شهادت را موردتوجه قرار داد و افزود: سلاح اصلی ما در برابر مستکبران و دشمنان آرزوی جهاد و شهادت است.
مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه غلبه خون بر شمشیر یکی از مباحث مهم در اسلام است، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود در مراسم اربعین امسال ۵۰ میلیون نفر حضورداشته باشند که مصداق دقیقی از غلبه خون بر شمشیر است.
وی آمادگی برای شهادت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در بین اقشار مختلف مردم، تعداد شهدای طلاب بیشتر از بسیاری از اقشار دیگر بوده است.
آیت‌الله نوری همدانی با تأکید دوباره بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: درحالی‌که مجاهدان ما در آرزوی شهادت زندگی می‌کنند، دشمنان ما از مرگ در هراس هستند.
وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از افرادی تشکیل‌شده که انسان‌هایی مؤمن و معتقد به‌نظام هستند، نسبت به رسیدگی به مشکلات برخی استان‌های کشور در زمینه آب تأکید کرد.
مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: بقای دین اسلام و انقلاب با وجود مشکلات زیادی که وجود داشته به برکت جهاد و شهادت انسان‌های وارسته است و این فرهنگ باید همیشه در بین مردم ترویج شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha