• سه‌شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401060806901
  • خبرنگار : 50177

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری: دولت انقلابی به دنبال خودنمایی نیست

رویکرد دولت استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده کشور است

رویکرد دولت استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده کشور است

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: رویکرد دولت سیزدهم استفاده از همه ظرفیت‌های مغفول مانده کشور است.

بهرام ستاری دستنایی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت که در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از خصوصیات برجسته، ارزنده و پسندیده دولت سیزدهم، مردم داری و همراه بودن با همه اقشار جامعه است.

وی دین‌مداری، ولایت‌پذیری و مردم‌محوری را رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و با بیان اینکه علیرغم کوتاه بودن عمر دولت شهید رجایی، الگویی از کارگزاری نظام اسلامی به جای گذاشت که پس از گذشت سه دهه از آن هنوز رایحه شیرین خدمت‌رسانی، ساده‌زیستی و مهرورزی این شهید بزرگوار احساس می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم هم شاهد هستیم که این ویژگی‌ها نمود برجسته‌ای دارند.

حرکت در مسیر ولایت فقیه راز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان حرکت در مسیر ولایت فقیه و تبعیت از امام راحل را از دیگر رموز جاودانگی و ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: امروز اگر به وجود و ادامه راه این شهیدان افتخار می‌کنیم نتیجه اخلاص، تقوا و ولایت‌پذیری آنان است.

ستاری دستنایی با بیان اینکه شهید باهنر پیش از انقلاب اسلامی به همراه شهید آیت‌الله  بهشتی با تالیف چندین جلد کتاب، نقش موثری در بیداری مردم و گسترش نهضت اسلامی امام خمینی (ره) داشت، خاطرنشان کرد: روشن‌بینی و پرهیز از تنگ‌نظری، ولایت‌مداری، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم از ویژگی‌های بارز شهید باهنر بود، این شهید بزرگوار شاگرد راستین و روشنگر مکتب اسلام بود.

دغدغه مردم مداری دولت سیزدهم در رویدادهای مهم اجتماعی ملموس بود

وی ادامه داد: انجام ۳۱ سفر استانی در سال نخست دولت جدید نشان داد که دولت سیزدهم مهمترین توجه را به مردم و رفع مشکلات آن‌ها دارد و در طی این مدت نقش مسئولانه و حضور تاثیرگذارش در حوادث و رویدادهای مهم اجتماعی نشانه ملموس و دغدغه مردم‌ مداری آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: برخلاف دولت‌های گذشته، توجه این دولت به اقدامات و پروژه‌های معطل مانده دولت‌های قبلی و برنامه‌ریزی برای سامان دادن آنها حتی در دورترین نقاط کشور این نکته را به اذهان متبادر می‌کند که دولت انقلابی به دنبال خودنمایی نیست و رویکردش استفاده از همه ظرفیت‌های مغفول مانده کشور است.

در بحث دیپلماسی شاهد گفتمان انقلابی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم

ستاری دستنایی به اقتدار دولت در همه حوزه‌ها پرداخت و افزود: در بحث دیپلماسی شاهد حضور فعالانه و پیگیر تیم‌مذاکره‌کننده کشورمان هستیم و این مهم نشان از گفتمان انقلابی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است و از سویی دغدغه حل مشکلات نیز اهمیت فراوانی دارد.

وی بر همراهی و همدلی دولت سیزدهم  با دیگر قوا  اشاره کرد و یادآور شد:  همین اقدامات تاثیرگذار و ماندگار دولت آقای رئیسی طبیعتا مردم را در آینده به نظام و انقلاب بیشتر امیدوارتر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha