• پنجشنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401061008447
  • خبرنگار : 50037

فرماندار شهرستان:

۲۰ روستای درگزین بازنگری طرح هادی ندارد

۲۰ روستای درگزین بازنگری طرح هادی ندارد

ایسنا/همدان فرماندار درگزین گفت: به دلیل کمبود اعتبارات تاکنون در ۲۰ روستای درگزین بازنگری طرح هادی انجام نشده است و بازنگری طرح هادی ندارند.

کمیل خواستان پنجشنبه دهم شهریور در نشست مشورتی شهرداران و دهیاران شهرستان که با حضور جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی چندان نبوده که از محل اعتبار آن هر ساله بتوان بازنگری طرح هادی بخشی از این روستاها را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات توزیع شده و اختصاص داده شده به شهرستان درگزین کفاف احتیاج‌های شهرستان را برآورده نمی‌کند، افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات دهیاری‌های درگزین  کمبود  اعتبارات دهیاری‌ها بوده که  اعتبارات آنان جوابگوی کارهای عمرانی روستاها  نیست.

خواستان با اشاره به اینکه وصول عوارض در درگزین توسط شهرداری ها به دلیل محروم‌ بودن شهرستان  سخت و مشکل است، گفت: مرکزیت شهرستان درگزین تنها شهرستان استان همدان بوده که جزو مناطق محروم به شمار می‌رود.

وی فرسوده بودن ماشین آلات و ادوات دهیاری‌ها را از دیگر مشکلات دهیاری‌های درگزین دانست و یادآورشد: در حال حاضر شهرداری کرفس درآمد پوششی و میزان اعتبارت آن صفر بوده و شهرداری قروه درگزین اعتبارات لازم را امسال دریافت نکرده و اعتبارات دو شهرداری درگزین در سال جاری به دو میلیارد تومان هم نرسیده است.

خواستان خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری مشکل دیگری است که موجب شده اعتبارات کمی به این روستاها تعلق بگیرد و این میزان اعتبار کفاف کار عمرانی در این روستاهای با جمعیت زیر ۲۰ نفر را ندهد.

وی تصریح کرد:درخواست شهرستان درگزین از معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آن است که با توجه به مشکلات اعتبارات این شهرستان، توجه ویژه‌ای به این شهرستان نوپا شده و  اعتباراتی را به این شهرستان تخصیص دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha