• جمعه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۲:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401061108515
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

طی ۵ ماهه امسال صورت گرفت،

پرداخت ۴۸۱ میلیارد تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت ۴۸۱ میلیارد تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران استان کهکیلویه و بویراحمد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۴۸۱ میلیارد تومان از تامین اجتماعی حقوق و مستمری دریافت کردند.

رسول چراغ سحر افزود: در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر تحت عنوان بازنشسته، ازکارافتاده کلی و بازمانده در استان کهگیلویه و بویراحمد ماهانه از این سازمان حقوق و مستمری دریافت می کنند.

وی اظهارکرد: این تعداد در کل کشور بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۴۵ میلیون نفر در سطح کشور زیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند و این سازمان از طریق ۹۰ بیمارستان، ۱۱ هزار تخت بیمارستانی و ۵۰ هزار مرکز طرف قرارداد به آنها خدمات درمانی و دارویی ارایه می کند.

چراغ سحر تصریح کرد: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز علاوه بر ۴ بیمارستان و مرکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت رایگان خدمات درمانی را به بیمه شدگان می دهند، ۴۶۴ مرکز بهداشتی، درمانی و دارویی و پزشک نیز با سازمان طرف قرارداد هستند و خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را ارایه می کنند که ماهانه حداقل ۱۸۰ میلیارد ریال بابت ارایه این خدمات از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر پرداختی یادشده، بطور میانگین ماهانه ۵۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از این سازمان حقوق دریافت می کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، چراغ سحر بیان کرد: همچنین بیش از ۶ میلیارد تومان نیز بابت کمک های کوتا مدت مانند کمک هزینه  ازدواج، کمک هزینه ایام بیماری و بارداری و... به بیمه شدگان استان پرداخت می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha