• شنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401061209237
  • منبع : نمایندگی قزوین

مروری بر آخرین اخبار ورزشی استان قزوین

مروری بر آخرین اخبار ورزشی استان قزوین

ایسنا/قزوین در این خبر مروری بر آخرین اخبار ورزشی استان قزوین را در رشته‌هایی چون کاراته، فوتبال و کشتی می‌خوانید.

ورزش استان در یک هفته اخیر شاهد اتفاقات خوب و خوشایندی بوده است. بهمن عسگری ملی‌پوش الوندی بعد از ۱۶ ماه دوری از مسابقات، فردا در فینال کاراته وان به روی تاتامی می‌رود. شمس آذر با پیروزی رقیبان خود همچنان صدرنشین لیگ یک فوتبال است و رقابت‌های کشتی نوجوانان استان با معرفی بهترین‌ها به پایان رسید.

عسگری در فینال باکو

بهمن عسگری ملی‌پوش الوندی وزن ۷۵ کیلوگرم تیم‌ملی کاراته کشورمان در مرحله چهارم لیگ جهانی در باکو با ۴ پیروزی، راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شد.

ملی‌پوش استان در روز نخست کمیته مردان، در اولین مبارزه برابر «کارلوس بارگادوس» از اسپانیا با نتیجه ۸ بر صفر مقتدرانه به پیروزی رسید و در دومین مبارزه نیز با نتیجه ۴ بر ۲ «بیباریس ژانگبر» از قزاقستان را شکست داد تا راهی مرحله حذفی شود.

عسگری در مرحله حذفی با نتیجه یک بر صفر «آندری‌زاپلیتنی»  از اوکراین را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و سپس برابر «تایگو دوارته» از پرتغال با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و راهی فینال شد.

بهمن عسگری برای کسب نشان طلا باید فردا مقابل «نورکانات آژیکانو» از قزاقستان به روی تاتامی برود.

لیلا برجعلی دیگر ملی‌پوش استان در این رقابت‌ها در کمیته بانوان و وزن منهای ۶۸ کیلوگرم باید برابر حریفان قرار بگیرد.

چهارمین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ۲۰۲۲ تا فردا به میزبانی باکو آذربایجان برگزار خواهد شد.

شمس آذر قزوین و تداوم صدرنشینی در لیگ

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پایان هفته دوم لیگ یک، با ۲ برد و کسب شش امتیاز همچنان در صدر باقی بماند.

در ادامه مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در بابل کامبک زد و با برد دریای کاسپین به پیروزی خارج از خانه رسید.

بابلی‌ها در این بازی ابتدا در دقیقه ۳۷ به گل رسیدند و درحالی‌که بازی تا دقیقه ۴۵ با همان یک گل در حال احتمال بود، در دقیقه ۴۵، شاگردان دقیقی با گل کنعان طاهر نژاد مدافع میانی خود به گل تساوی رسید و۲ تیم راهی رختکن شدند.

در نیم دوم تلاش ۲ تیم برای رسیدن به گل ادامه داشت ولی این تیم میهمان بود که برخلاف انتظارات توانست در دقیقه ۶۷ در با گل مهدی گودرزی به سه امتیاز خارج از خانه برسد.

شاگردان سعید دقیقی در هفته اول هم موفق شده بودند با ۴ گل تیم «خوشه‌طلایی ساوه» را در قزوین از پیش رو بردارند.

نماینده استان در بازی سوم خود در ورزشگاه سردار آزادگان میزبان «پارس جنوبی‌جم» است.

مسابقات کشتی نوجوانان استان برگزار شد

رقابت‌های کشتی نوجوانان استان با معرفی برترین‌ها به پایان رسید. در این دوره از رقابت‌ها که به‌صورت رفت و برگشت و با انجام ۱۲۰ کشتی و حضور ۴ تیم برگزار شد، «قصرفرش» ضمن کسب قهرمانی، به‌عنوان نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان به روی تشک می‌رود.

در پایان این رقابت‌ها که به میزبانی هیئت کشتی محمدیه برگزار شد، تیم‌های قصرفرش قزوین، هیئت آوج و شهر محمدیه اول تا سوم شدند.هیئت شهر اقبالیه هم به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

در بخش برترین‌ها هم، عرفان محمدبیگی برترین ورزشکار، حمیدرضا ملکی برترین مربی و مهدی طاهرخانی برترین داور این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha