• دوشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401061410621
  • خبرنگار : 50184

مدیر بانوان باشگاه آرش:

تیم فوتبال بانوان "آرش" حمایت می‌خواهد

تیم فوتبال بانوان "آرش" حمایت می‌خواهد

ایسنا/کرمانشاه مدیر بانوان باشگاه آرش کرمانشاه گفت: برای ادامه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور به حمایت های بیشتری نیاز داریم.

بهناز ایوانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور دوباره تیم آرش در لیگ دسته اول فوتبال بانوان، اظهار کرد: حدود سه سال پیش بود که تیم باشگاه آرش برای اولین بار در این لیگ با حضور 20 تیم شرکت کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته این تیم برای دومین سال متولی در لیگ دسته اول شرکت کرد، عنوان کرد: امسال هم طبق تصمیم هیات مدیره باشگاه قصد شرکت در لیگ را داریم، اما باید مربیان با کیفیت و بازیکنان حرفه ای توانمندی را در اختیار بگیریم، چرا که این دوره از لیگ متفاوت از سالهای گذشته است.

مدیر بانوان باشگاه آرش کرمانشاه تصریح کرد: تا سال گذشته لیگ فوتبال بانوان تنها در سطح لیگ برتر و لیگ دسته اول برگزار می شد و امسال لیگ دسته دوم هم به آن اضافه شده، بنابراین برای تداوم حضورمان در لیگ دسته اول باید با دست پُر حاضر شویم.

وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته کارخانه روژین تاک کرمانشاه حمایت های مالی را از تیم ما برای حضور در لیگ دسته اول داشت، اما باتوجه به بالا رفتن هزینه ها، شرایط اقتصادی و تورم، این اسپانسر به تنهایی نمی تواند از ما حمایت مالی داشته باشد.

ایوانی تصریح کرد: هزینه های اعزام ورزشکاران، اقامت در هتل و تغذیه آنها بسیار بالا خواهد بود، بنابراین انتظار داریم مسئولین ورزش استان همانند گذشته برای کمک به تیم ما پای کار بیایند.

وی یادآور شد: در دو سالی که در لیگ حضور داشتیم، مسئولین ورزش استان در بحث امکانات و زیرساختی حمایت های خوبی را از تیم ما داشتند، اما اکنون هم انتظار می رود که برای رفع مشکلات مالی و ترغیب اسپانسرها جهت حمایت از ما کمک کنند.

مدیر بانوان باشگاه آرش کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این راستا، روز گذشته(13 شهریور) دیداری با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم و ایشان هم قول داد که با جامعه صنعت و تجارت استان برای حمایت از تیم ما رایزنی کند.

وی تاکید کرد: اگر زمینه حضور تیم آرش در لیگ دسته اول فوتبال بانوان فراهم نشود، به لیگ دسته دوم سقوط می کنیم و تلاش های ما در دو سال گذشته هدر می رود.

ایوانی بااشاره به فرصت دو ماهه  تا شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان، عنوان کرد: از تابستان امسال با حضور فاطمه کهریزی مربی تیم لیگ برتری سپاهان، با استعدادیابی که در مدرسه فوتبال آرش صورت گرفت، تمرینات خود را برای حضور در لیگ آغاز کرده ایم، بگونه ای که از هم اکنون در شرایط آمادگی جسمانی بالایی قرار دارند.

وی از تلاش برخی تیم های دیگر برای جذب فوتبالیست های دختر کرمانشاهی خبرداد و گفت: علاقمندیم این بازیکنان مستعد برای استان خود در رقابت های فوتبال بانوان بازی کنند و مجبور نباشند با سختی و مشقت به شهرهای دیگر مهاجرت کنند، بنابراین برای ادامه حضور در لیگ تلاش می کنیم و روی قول مسئولین هم حساب باز کرده ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha