• سه‌شنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401061511981

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران:

شرط موفقیت در همه  امور عمل به سیره شهداست

شرط موفقیت در همه  امور عمل به سیره شهداست

ایسنا/فارس مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت. در امور ایثارگران گفت: شرط موفقیت در همه  امور، عمل به سیره  و روش شهداست و هرجا که  از آن دور شده‌ایم دچار  ناکامی شده‌ایم.

دکتر حسن ممتحن سه‌شنبه ۱۵ شهریور در نشست بررسی مسائل و اجرای طرح توانمندسازی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: موفقیت امروز کشور ما در عرصه‌هایی نظیر انرژی هسته‌ای، علم وفناوری، نانو، سلول‌های بنیادی و بخش‌های نظامی مرهون پیروی از روش و منش شهدا هستیم و فضایی که آکنده از  عطر شهادت است از معنویت بسیار بالایی برخوردار است.

مشاور وزیر صمت با بیان اینکه امروز با پیشرفت‌های کشور که حاصل فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی است، دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایران سرتعظیم فرود آورده است، افزود: استکبار جهانی از توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی وحشت دارد.

ممتحن در ادامه ترویج وتوسعه فرهنگ ایثار و شهادت را اصلی ترین وظیفه امور ایثارگران نهادها عنوان کرد وگفت: تکریم و ادای احترام به ایثارگران وظیفه همه مسئولان است.

او همچنین با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن وتجارت پیشانی اجرایی کشور است، عنوان کرد: تمام ظرفیت‌های این وزارتخانه در راستای تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی بویژه در حوزه ارتقای معیشت بکارگیری شده است.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بر رفع مسائل و مشکلات ایثارگران در شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه تاکید کرد و گفت: در دولت سیزدهم اراده جدی برای رسیدگی و رفع مشکلات ایثارگران بوجود آمده و اقدامات اثربخشی انجام  شده است.

ممتحن افزود: طرح ساماندهی ایثارگران شاغل نیز بصورت جد در حال انجام است و موانع این طرح در جلسه با سازمان امور استخدامی رفع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه عزت، اقتدار، سربلندی و پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است، گفت: در همه شرایط خود را مدیون شهدا و ایثارگران می‌دانیم و تمام تلاش خود را برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی بکار می‌بندیم.

سید مصطفی هاشمی همچنین با اشاره به وجود ۶۳شهرک وناحیه صنعتی در استان گفت: تاکنون ۷۴۰۰قرارداد سرمایه گذاری با سرمایه گذاران منعقد که از این تعداد ۳۳۰۰قراردادواحد با اشتغال افزون بر ۳۹ هزار نفر به بهره برداری رسیده است.

او در ادامه با اشاره به اعمال تخفیف برای متقاضیان ایثارگر در واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی، عنوان کرد: در دو سال گذشته ۷۰ ایثارگر موفق به انقعاد قرارداد شده‌اند.

همچنین در این مراسم از ۲۰ ایثارگر شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha