• چهارشنبه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401061612647
  • خبرنگار : 50177

استاندار خبر داد:

احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و ایثارگران لرستان

احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و ایثارگران لرستان

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: دکتر قالیباف در سفر اخیر به استان، قول ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران لرستان را داد.

دکتر فرهاد زیویار صبح امروز در شورای مسکن استان که با حضور مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار کرد: کار نهادهای مولود انقلاب نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمت‌رسانی براساس نیازها و نظام مسائل جامعه است.

وی افزود: شکل‌گیری نهادها علاوه بر مساله خدمتگزاری، مبنای فکری و تفکری دارد و و این امر مسئولیت انجام کار را سنگین‌تر می‌کند.

استاندار لرستان مبنای شکل‌گیری نهادهایی نظیر کمیته امداد حضرت امام (ره) را اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه برشمرد و با بیان اینکه کمیته امداد تنها به دنبال پرداخت مستمری نیست بلکه در راستای توانمندسازی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال، ساخت مسکن و پروژه‌های عمرانی ورود پیدا کرده است، گفت: این نهاد مولود انقلاب امروز به یک مدل در جامعه تبدیل شده است.

زیویار در ادامه با بیان اینکه در بخش تامین مسکن در ابتدای راه هستیم اما استان در پیگیری رتبه سوم را داراست، افزود: البته به نتیجه رساندن این پیگیری‌ها مهم است و باید بستر را برای تامین مسکن فراهم کرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در سفر اخیر دکتر قالیباف به لرستان، قول ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی در استان با هدف تامین مسکن مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران لرستان را داد، افزود: باید بستر لازم را برای تامین زمین فراهم کنیم و محدودیت انجام کار در این راستا را نداریم.

زیویار گفت: همدلی بسیار خوبی بین دستگاه‌های اجرایی برای تولید مسکن مددجویان و ایثارگران وجود دارد و به هر میزانی نیاز به مسکن از سوی دستگاه‌ها اعلام شود وظیفه داریم با تامین زمین این نیازها را مرتفع سازیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha