• پنجشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401061713126
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل شرکت غله گلستان:

مدیران غیرتخصصی تیشه به ریشه غله گلستان زدند/ تمام قد پای مشکلات ایستاده‌ام

مدیران غیرتخصصی تیشه به ریشه غله گلستان زدند/ تمام قد پای مشکلات ایستاده‌ام

ایسنا/گلستان مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: انتصاب مدیران غیرتخصصی و همکارانی که به جای تأمین قوت لایموت مردم به انحراف کشیده شدند تیشه به ریشه شرکت غله گلستان زده است.

محمدباقر منوچهری در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان اظهار کرد: برخی از چالش‌ها قابل تدبیر و حل است اما آن دسته از چالش هایی که از سوی برخی ایجاد می شود یک معضل است.

وی افزود: غله استان گلستان در مازندران قدیم و در گرگان فعلی مستقر بوده و مردم چالوس و بهشهر آرد خود را از گرگان خریداری می کردند که با این شرایط صنایع تبدیلی نیز در استان شکل گرفت اما بعد از جدایی گلستان، مازندران علی رغم ممنوعیت در صدور مجوز کارخانه آرد نسبت به صدور مجوز و افزایش ظرفیت اقدام و خروج گندم و آرد از استان گلستان را به مرور محدود کرد و این مسئله گلستان را با چالش جدی مواجه کرده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان اضافه کرد: وقتی این حجم از تولید و کارخانجات آرد در استان گلستان تعطیل باشند این چالش همچنان برقرار است و ممکن است هیچ مدیری در شرکت غله گلستان در عملکرد خود موفق نباشد.

منوچهری متذکر شد: غله گلستان با توجه به سبقه ای که در استان داشت یکی از ادارات صاحب برند بود اما طی یک دهه انتصاب مدیران غیرتخصصی و همکارانی که گرچه از غله ارتزاق می کنند اما برخلاف اهداف تعیین‌شده حرکت کردند و به جای تأمین قوت لایموت مردم به انحراف کشیده شدند تیشه به ریشه اداره غله گلستان زده است.

وی با بیان اینکه استاندار گلستان از بنده خواستند که ابهت را به غله استان بازگردانم،تأکید کرد:  این جمله سنگینی است که چگونه استان به چنین وضعیتی مبتلا شده است، امروز تمام قد پای مشکلات غله گلستان ایستاده ام و امیدوارم در راستای اهداف شرکت غله و خدمات بازرگانی در دولت سیزدهم قدم های مثبتی بردارم و خدمتی صادقانه داشته باشم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات «محمدرضا افشار»، مدیرکل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان تجلیل به عمل آمد و «محمدباقر منوچهری» به عنوان مدیرکل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha