• جمعه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401061713570
  • خبرنگار : 50182

آغاز طرح "زوج و فرد خودروها" در کرمانشاه از 19 شهریور

آغاز طرح "زوج و فرد خودروها" در کرمانشاه از 19 شهریور

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمانشاه از آغاز طرح زوج و فرد خودروها از روز شنبه(19 شهریور) در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ حجت الله عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شلوغی خیابان های مرکزی شهر با توجه به شروع خرید مدارس و افزایش تردد خودرها در پی آغاز به کار مدارس، گفت: در همین راستا با توجه به محدودیت ظرفیت خیابان های مرکزی شهر، جهت تسهیل تردد شهروندان طرح زوج و فرد در این محدوده از شهر اجرایی می شود.

وی افزود: این طرح از روز شنبه(19 شهریور) شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد.

رییس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه گفت: ساعت اجرای این طرح از ساعت 15 ظهر تا 20 شب خواهد بود.

عزیزی محدوده اجرای این طرح را نیز میدان آزادی تا ابتدای خیابان شورا، تقاطع جلیلی تا میدان لشکر و تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه اعلام کرد.

عزیزی جریمه ورود به طرح را 102 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: یک خودروی غیرمجاز با ورود به محدوده طرح تنها یک بار جریمه نشده و این احتمال وجود دارد که در صورت مشاهده، این خودرو بارها در طول مسیر و محدوده اجرای طرح جریمه شود.

رییس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه تاکسی ها، خودروهای امدادی (اورژانس-آتشنشانی-پلیس ) و خودروهای آژانس که دارای کارت شهری و خط کشی کنار خودرو باشند را از این طرح مستثنی  و ورود آنها را به محدوده اجرای طرح مجاز دانست.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس راهور از روز 19 شهریور در ابتدا و انتها و درطول مسیر اجرای طرح مستقر شده و از ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده طرح جلوگیری به عمل می آوردند.

عزیزی با تاکید بر لزوم اجرای این طرح جهت کاهش ترافیک بافت مرکزی شهر در ساعات بعدازظهر گفت: خیابان های بافت مرکزی شهر کرمانشاه گنجایش این حجم خودرو را نداشته و با شروع به کار مدارس عملا شاهد ترافیک شدید در این محدوده از خیابان هستیم و در همین راستا اجرای طرح زوج و فرد خودروها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha