• شنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401061914175
  • خبرنگار : 50491

حضور «پدر جراحی قلب ایران» در گلستان/ راز سلامت قلب از نگاه پرفسور ماندگار

حضور «پدر جراحی قلب ایران» در گلستان/ راز سلامت قلب از نگاه پرفسور ماندگار

ایسنا/گلستان پرفسور محمدحسین ماندگار، پدر جراحی قلب ایران به منظور ویزیت رایگان بیماران قلبی در استان گلستان حضور یافت.

پروفسور محمدحسین ماندگار، پدر جراح قلب ایران روز گذشته به منظور ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان حضور یافت و بیماران قلبی را معاینه کرد.

این فوق‌تخصص جراحی قلب در حاشیه ویزیت بیماران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امکانات و تجهیزاتی موردنیاز بیماران قلبی که در گلستان دیده‌ام فوق‌العاده است البته امیدوارم در آینده شاهد تکمیل بیش از پیش این امکانات و تجهیزات در استان باشیم.

پروفسور محمدحسین ماندگار افزود: در سفر به گلستان دیداری هم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان داشتم و ایشان هم وعده دادند که در آینده نزدیک امکانات و تجهیزات بیشتر و کامل تری در گلستان فراهم کنند.

وی اضافه کرد: در این سفر بیش از ۱۰۰ نفر بیمار را ویزیت کردم که با مشکلات و شکایت های مختلفی به بنده مراجعه کرده‌اند.

پدر جراحی قلب ایران، ورزش را راز حفظ سلامت قلب برشمرد و تأکید کرد: خوشبختانه به نظر می آید مردم به ویژه جوانان گلستانی اهل ورزش هستند و توصیه ما این است که این روند را ادامه دهند چراکه اهل ورزش بودن خود تضمینی برای حفظ سلامت قلب است.

ماندگار با بیان اینکه کشورمان در حوزه تشخیص و درمان بیماری های قلبی و عروقی در حال پیشرفت است، تصریح کرد: متأسفانه شیوع بیماری های قلبی و عروقی در کشورمان رو به افزایش است که این مسئله به سبک زندگی و نوع تغذیه، زندگی ماشینی و عدم تحرک بدنی، آلودگی های زیست محیطی و امثال آن مرتبط است.

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات قلبی و عروقی از دوران کودکی آغاز می شود، تصریح کرد: خانواده‌ها باید از همان دوران کودکی به تغذیه فرزندان خود اهمیت دهند، به طور قطع غذاهای فست فودی و همچنین غذاهای با چربی و نمک بالا برای سلامت قلب و عروق مضر هستند.

به گزارش ایسنا، به همراه دکتر ماندگار، دکتر هادی ابوالجدایل فوق تخصص جراحی قلب و عروق هم در مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی حضور داشت و مردم شریف استان را به صورت رایگان معاینه کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha